اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

43570 میلیون ریال تسهیلات و کمک بلاعوض در سایت حوادثی سرتنگ محمود پرداخت شد

43570 میلیون ریال تسهیلات و کمک بلاعوض در سایت حوادثی سرتنگ محمود پرداخت شد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 43570 میلیون ریال تسهیلات و کمک بلاعوض در سایت حوادثی سرتنگ محمود پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سایت حوادثی سرتنگ محمود در شهرستان کیار اظهارداشت: این روستا مجموعا 104 خانوار دارد که تسهیلات کم‌بهره جهت احداث مسکن در سایت حوادثی سرتنگ محمود به افراد در قالب‌های مختلف تسهیلات حوادثی تحت پوشش کمیته امداد و تحت پوشش بهزیستی و اقشار کم درآمد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 43570 میلیون ریال تسهیلات و کمک بلاعوض در سایت حوادثی سرتنگ محمود پرداخت شده است، افزود: از این مجموع به 44 مددجوی کمیته امداد تسهیلات و 51 خانوار کمک بلاعوض پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سایت حوادثی روستای لبد در شهرستان کوهرنگ بیان کرد: مجموعا 35 خانوار تسهیلات حوادثی کم‌بهره جهت احداث مسکن در سایت حوادثی لبد در قالب‌های مختلف به مبلغ 18690 میلیون ریال دریافت کرده‌اند.

رئیسی با اشاره به روستای در معرض خطر کچوز ادامه داد: این روستا در معرض سیل و رانش زمین قرار دارد و طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 دارای 11 خانوار است که به مجموع 11 خانوار ساکن تسهیلات اسکان موقت 60 میلیون ریالی پرداخت و در روستاهای همجوار مستاجر شده‌اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه