اخبار داغ

با حکم مقام قضایی؛

ساختمان دامداری در اراضی ملی درگز تخریب شد

ساختمان دامداری در اراضی ملی درگز تخریب شد
رئیس اداره منابع طبیعی درگز گفت: با دستور مقام قضایی، یک باب دامداری که بصورت غیر قانونی در اراضی ملی یکی از روستاهای بخش لطف آباد ساخته شده بود، قلع و قمع شد و اراضی فوق به بیت المال برگردانده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد پهلوان زاده، رئیس اداره منابع طبیعی درگز در گفتگو با خبرنگار صبح توس از قلع و قمع بنای ساخته شده در اراضی ملی خبر داد و اظهار کرد: به استناد ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع کشور و ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی، هر گونه تصرف و تخریب اراضی ملی جرم محسوب شده و فرد مجرم علاوه بر رفع تصرف و پرداخت خسارات وارده، به شش ماه تا یکسال حبس تعزیری محکوم خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: به استناد موارد بیان شده و با دستور مقام قضایی، یک باب دامداری که بصورت غیر قانونی در اراضی ملی یکی از روستاهای بخش لطف آباد ساخته شده بود و برای مردم روستا ایجاد مزاحمت می کرد قلع و قمع شد و اراضی فوق به بیت المال برگردانده شد.

,

رئیس اداره منابع طبیعی درگز گفت: به همشهریان عزیز توصیه می کنیم جهت جلوگیری از ضرر و زیان مالی، قبل از هر گونه ساخت و ساز در اطراف روستاها حتما از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در خصوص ملی یا غیر ملی بودن ملک استعلام بگیرند.

,

پهلوان زاده خاطرنشان کرد: همشهریان، دهیاران، اهالی محترم روستا و طبیعت دوستان می توانند هرگونه گزارش تخریب و تصرف در اراضی ملی را به شماره ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه