اخبار داغ

هشدار فرمانده نیروی دریایی سپاه:

بیگانگان باید از خلیج فارس بروند/ دشمن عزت و اقتدار ایران را هدف قرار داده است

بیگانگان باید از خلیج فارس بروند/ دشمن عزت و اقتدار ایران را هدف قرار داده است
سردار علیرضا تنگسیری با تاکید براینکه بیگانگان به دنبال برهم زدن آرامش در خلیج فارس هستند، گفت: خلیج فارس خانه ماست و بیگانگان باید از خلیج فارس بروند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار علیرضا تنگسیری در آیین افتتاح کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان امام رضا (ع)  نیروی دریایی سپاه در شهرستان چالوس با اشاره به اینکه خدمت به مردم از اولویت‌هاست، گفت:‌نیروی دریایی دارای پنج بیمارستان است و در حوزه سلامت مشغول خدمات رسانی به مردم می‌باشد.

تنگسیری با اعلام اینکه بیمارستان امام رضا (ع) چالوس یکی از بیمارستان‌های  تخصصی نیروی دریایی است و با تجهیزات به روز در حوزه سلامت به مردم خدمات رسانی می‌کند، افزود: جذب جوانان متخصص بومی در دستور کار قرار  گیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه به فعالیت‌های نیروی دریایی سپاه در بحران‌های سیل و کرونا پرداخت و یادآور شد:‌نیروی دریایی سپاه با راه اندازی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق مختلف سیل زده و اعزام کادر درمانی در کنار مردم بود.

تنگسیری در بخش دیگری از سخنان خود به اقتدار نیرو‌های مسلح در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: ۲ هزار ۲۰۰ کیلومتر از مرز‌های آبی کشور توسط ارتش جمهوری اسلامی حراست می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تصریح براینکه اقتدار و اشراف نیرو‌های مسلح در منطقه خلیج فارس مثال زدنی است افزود:‌پیام ما برای  کشور‌های مسلمان حاشیه خلیج فارس صلح و دوستی است و با صلح و برادری میتوانیم امنیت را در منطقه برقرار کنیم.

تنگسیری با تاکید براینکه  بیگانگان به دنبال برهم زدن آرامش در خلیج فارس هستند، گفت که خلیج فارس خانه ماست و بیگانگان باید از خلیج فارس بروند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تصریح براینکه چه معنایی دارد که بیگانان در خلیج فارس حضور داشته باشند، اضافه کرد: وجود بیگانگان در منطقه هیچ معنی و مفهومی ندارند و باید از منطقه بروند.

تنگسیری در بخش‌های پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه  دشمن امروز عزت و اقتدار ایران را مورد هدف قرار داده است، تاکید کرد:اقتدار وعزت ایران مرهون شهداست و امام راحل به ما این عزت و اقتدار را بخشید و اگر عزت ایران امروز تضعیف شود باید جوابگوی خون شهدا باشیم.

به گفته فرمانده نیروی دریایی سپاه لازمه اقتدار مردم هستند و رضایت مردم در حوزه خدمت رسانی از اولویت‌های نیروی دریایی سپاه است.


فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه در چالوس نیز با اشاره به افتتاح کلینیک فوق تخصصی بیمارستان امام رضا(ع) در غرب مازندران گفت:این مجموعه درمانی  با هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تجهیز و افتتاح شد.

سردار سید‌علی موسوی جزایری فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه  در حاشیه افتتاح کلینیک تخصصی، فوق تخصصی دندانپزشکی بیمارستان امام رضا (ع) در چالوس گفت:‌ این مجموعه درمانی  با هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تجهیز و افتتاح شد.

سردار جزایری با اشاره به اینکه بیمارستان امام رضا (ع) چالوس از بیمارستان‌های مجهز و تخصصی بهداری نیروی دریایی سپاه در کشور محسوب می شود افزود:کادر درمانی بهداری نیروی دریایی سپاه با تمام توان به خدمت رسانی به بیماران کرونایی پرداخت که در راستای این خدمت رسانی برخی نیز کرونا گرفتند.
 
فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه در ادامه با اعلام اینکه جذب نیرو  برای تقویت کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع) چالوس در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد:سپاه در عرصه خدمات رسانی به مردم پیشتاز است و در ایام کرونا نیز بهداری نیروی دریایی سپاه با تمام تجهیزات در استان‌های مختلف حضور پیدا کرده است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه