اخبار داغ

استاندار البرز مطرح کرد؛

دولت برای تکمیل قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال متعهد شد

دولت برای تکمیل قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال متعهد شد
عزیزالله شهبازی گفت: 60 درصد تونل آزادراه تهران-شمال انجام شده و دولت و بنیاد مستضعفان در تلاش هستند که این پروژه را تا پایان اردیبهشت 1400 به اتمام برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه منطقه دو آزادراه تهران-شمال، به کاهش دو ساعته زمان سفر پس از اتمام قطعه اول آژادراه تهران – شمال در سال 98 اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: 16 کیلومتر از 22 کیلومتر قطعه دوم آزادراه، تونل و باقیمانده راه، پل است که قطعا می تواند یک ظرفیت ویژه به عنوان جاذبه گردشگری باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عزیزالله شهبازی با اشاره به احداث تونل شش و نیم کیلومتری در مسیر آزادراه تهران – شمال که طولانی ترین تونل کشور محسوب خواهد شد، افزود: 60 درصد تونل انجام شده و دولت و بنیاد مستضعفان در تلاش هستند که پروژه مذکور را تا پایان اردیبهشت 1400 به اتمام برسانند.
,
 
,
وی به تعهد رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای پرداخت 50 درصد از هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز پروژه تا هفته آینده اشاره کرد و اظهار داشت: دولت متعهد شد که هزار میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز آزادراه تهران_شمال را تامین کند و هزار میلیارد تومان نیز از سوی بنیاد مستضعفان کشور تخصیص داده می‌شود.
,
 
,
استاندار البرز در خاتمه با اشاره به اینکه اعتبار پیش بینی شده برای آزادراه تهران_شمال 3 هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: تاکنون حدود هزار میلیارد تومان هزینه شده و ۲۰۰۰ میلیارد تومان باقی مانده است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه