اخبار داغ

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی:

اقدامات رئیس دستگاه قضایی زمینه‌ساز امیدواری مردم شد/ مجلس در مبارزه با فساد در کنار قوه قضاییه است

اقدامات رئیس دستگاه قضایی زمینه‌ساز امیدواری مردم شد/ مجلس در مبارزه با فساد در کنار قوه قضاییه است
همتی گفت: اقدامات رئیس قوه قضاییه واقعاً موجبات امیدواری و چشم روشنی مردم شده است و مردم می بینند که رئیس محترم قوه بی امان و بی واسطه با فساد مبارزه می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین‌خبر با تبریک هفته قوه قضاییه، افزود: اقدامات به جا، شایسته و انقلابی و خداپسندانه آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه واقعا جای تقدیر و تشکر دارد افزود و بنده به عنوان سرباز کوچک نظام در مجلس ، صمیمانه از اقدامات انجام گرفته تشکر می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین‌خبر,
 
,
وی گفت: از مسئولان قضایی می خواهم که کما فی سابق و حتی قاطعانه تر و بدون ملاحظه این اقدامات ادامه یافته و با انواع و اقسام فساد مبارزه کنند.
,
 
,
همتی تصریح کرد: اقدامات آقای رئیسی واقعاً موجبات امیدواری و چشم روشنی مردم شده است و مردم می بینند که رئیس محترم قوه بی امان و بی واسطه با فساد مبارزه می کند.
,
 
,
نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس قطعا از این اقدامات حمایت می‌کند؛ اظهار کرد: قوانین در این زمینه تقریبا کامل است و با این وجود هرگونه اقدام، مجوز و قانونی که لازم باشد در راستا مبارزه با فساد تصویب خواهد شد و در این زمینه مجلس نیز در کنار قوه قضاییه خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه