اخبار داغ

نماینده مردم ایلام در مجلس:

عزم دستگاه قضا در برخورد با مفسدین قابل تقدیر است/ حمایت مجلس از اقدامات قوه قضائیه

عزم دستگاه قضا در برخورد با مفسدین قابل تقدیر است/ حمایت مجلس از اقدامات قوه قضائیه
نماینده مردم استان در مجلس گفت:مجموعه اقدامات اخیر قوه قضاییه در برخورد با فساد باعث شده است که سطح اعتماد مردم به این مجموعه نظارتی افزایش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "علی اکبربسطامی"،نماینده استان در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: تشکر می کنم ازریاست محترم قوه قضاییه که در این مدت کم با تدابیر بسیار هوشمندانه و عالمانه مسائل قضایی  کشور را در کنار همکارانشان پیگیری میکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "علی اکبربسطامی"،نماینده استان در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: تشکر می کنم ازریاست محترم قوه قضاییه که در این مدت کم با تدابیر بسیار هوشمندانه و عالمانه مسائل قضایی  کشور را در کنار همکارانشان پیگیری میکنند., ایلام, بیدار,

وی اظهار کرد:اجرای عدالت هزینه دارد شاهد هستیم که مجموعه دستگاه قضا با همه توانشان برای پیاده کردن احکام نورانی اسلام و در راستای تدابیر رهبر معظم  انقلاب وبرقراری  عدالت درجامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند ودر راستای  مبارزه با دانه درشتها در کشور همان هایی  که منابع ملی را می مکند خوشبختانه شاهد تحولاتی در داستگاه قضا بودیم.

,

 

,

بسطامی افزود:می طلبد که همه دلسوزان نظام از این نگاه مبتنی بر اموزه های دین که با جسارت برای عدالت تلاش می کنند حمایت کنندو در این راه پر پیچ وخم قوه قضاییه را همراهی نمایند.

,

 

,

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:من به عنوان نماینده مجلس اطمینان داریم که مطمئن ترین راه دفاع حقوق مردم توجه به نگاه بلند امامت و ولایت و قوه قضاییه است که لازم و ضروری است که همگان برای پیشبرد این اهداف تلاش کنیم.

,

 

,

بسطامی ادامه داد:نمایندگان مجلس معتقد هستند که باید اینگونه  اقدامات مورد توجه قرار گیرد و بحمداله این آمادگی در مجلس وجود دارد که این گونه برنامه تقویت شود وهرکاری که متناسب با موضوعات خاص کشور که متناسب با آرمان بلند امام و شهدا که ایجاد عدالت درجامعه است  جامه بپوشانیم.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه