اخبار داغ

باغ پرندگان یا باغ رویاها،

ضرب‌الاجل رئیس شورا هم کارساز نشد/تعویق چندباره افتتاح باغ رویاها در قم!

ضرب‌الاجل رئیس شورا هم کارساز نشد/تعویق چندباره افتتاح باغ رویاها در قم!
افتتاح باغ پرندگان در قم بار دیگر و برای چندمین بار به تعویق افتاده است به‌طوری‌که ضرب‌الاجل رئیس شورا هم کارساز نشده و خبری از افتتاح آن در تابستان امسال نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، 25 شهریورماه سال 95، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم، از احداث باغ پرندگان استان قم با جدیدترین و به‌روزترین استانداردها در جنب بوستان کوثر در بلوار آوینی خبر داد.
همان روز وی از افتتاح فاز اول این باغ در نیمه اول سال 96 سخن گفت و از مشاورینی سخن به میان آورد که این کار را در اصفهان به‌خوبی انجام داده بودند.
اما نه‌تنها در سال 96 خبری از افتتاح نشد بلکه باگذشت زمان و ورود به سال 97، تحریم‌ها و گران شدن هزینه‌ها بهانه‌ای جدید برای به تعویق افتادن تکمیل پروژه شد و خبر از افتتاح آن در سال 98 داده شد آن‌هم با قاطعیت تمام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
, ,


وعده‌های مکرر و بیهوده مسئولان شهرداری حتی صدای رئیس شورای اسلامی شهر قم را نیز درآورد به‌طوری‌که وی 15 اردیبهشت‌ماه امسال در یک‌صد و چهل دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با اشاره به سیاست‌های کلی شورا و شهرداری قم گفت: افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از اولویت‌های برنامه شورای اسلامی شهر قم و شهرداری بوده و تعداد قابل‌توجهی از این پروژه‌ها در نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری خواهید رسید.

رئیس شورای شهر قم تعدادی از پروژه‌های سال جاری را مربوط به بخش فرهنگی و تفریحی دانست و تصریح کرد: سال‌ها است شهر قم ازنظر امکان تفریحی و شهربازی دچار کمبود است و امسال شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

وی ضمن درخواست از مدیران شهرداری برای افتتاح اماکن تفریحی در نیمه نخست سال جاری خاطرنشان کرد: باید شهربازی و باغ پرندگان قبل از آغاز فصل تابستان به بهره‌برداری رسیده تا مردم که از ابتدای سال در شرایط سخت قرنطینه به سر برده‌اند بتوانند از این امکانات کمال استفاده را ببرند.

جلالی ادامه داد: باید برنامه‌ای مشخص برای افتتاح پروژه‌ها تدوین شود تا مردم شاهد بهره‌برداری پروژه‌ها بوده و بعد سال‌ها نتیجه عملکرد شهرداری قم را نظاره کنند.
در این میان درحالی‌که انتظار می‌رفت این پروژه حداقل با اولتیماتوم رئیس شورای اسلامی شهر تابستان امسال به بهره‌برداری برسد اما بازهم معاون شهردار قم خبر از افتتاح این باغ که با وعده‌های متعدد شهرداری برای شهروندان تبدیل به باغ رویاها شده است، در نیمه دوم سال را داده است.
البته جای شکرش باقی است که این پروژه حداقل به‌مانند پروژه آکواریوم به آرشیو وعده‌های سقائیان نژاد نرفته و در آینده‌ای نامعلوم به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه