اخبار داغ

مدیرعامل شرکت برق قم:

36درصد مصرف برق در قم مربوط به بخش خانگی است/افزایش مصرف برق در بخش صنعتی

36درصد مصرف برق در قم مربوط به بخش خانگی است/افزایش مصرف برق در بخش صنعتی
مدیرعامل شرکت برق قم با اشاره به افزایش مصرف برق در بخش صنعتی، گفت:36درصد مصرف برق در قم مربوط به بخش خانگی است که مردم با مصرف از خاموشی اجباری جلوگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازقم فردا، مهدی آهنین پنجه عصر امروز  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حوزه صنعت که یک درصد مشترکین استان را تشکیل می‌دهد، گفت: بااین درصد مصرف نشان‌دهنده حرکت قم به سمت صنعتی شدن  می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا, قم فردا, ،, در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه , در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه , در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ,

وی ادامه داد:‌ شرکت توزیع نیروی برق قم ۵۷۴هزار مشترک در بخش خانگی، صنعتی، کشاورزی و سایر اقشار دارد که بخش خانگی با داشتن ۸۰ درصد مشترکین ۳۶ درصد میزان مصرف را به خود اختصاص داده‌است.

,

مدیرعامل شرکت برق قم افزود: بخش کشاورزی که کمتر از یک درصد مشترکان است ۱۲ و دو دهم درصد مصرف و بخش تجاری هم که ۱۳ و ۶ دهم درصد مشرکین را دارد ۹وهفت دهم درصد انرژی برق توزیعی استان را مصرف می‌کند.

,

وی با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم تا از خط قرمز پیک مصرف عبور نکنیم تا دچار خاموشی نشویم، گفت:  برای سال جاری ۸۰ مگاوات صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف مصرف برق استان هدف‌گذاری شده‌است.

,

آهنین پنجه ادامه داد: در حوزه کاهش تلفات و میزان خاموشی‌ها نیز شرکت توزیع نیروی برق استان قم بهتر از هدف‌گذاری صورت گرفته عمل کرده است.

,

وی خاطرنشان کرد: این شرکت در زمینه تولید پراکنده برق با استفاده از سوخت گاز و انرژی‌های تجدید پذیر همچون نیروی خورشیدی فعال است.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم بیان کرد: زیرساخت‌های توزیع نیروی برق استان در حال افزایش است و در این رابطه به سمت استفاده از سامانه‌های الکترونیکی برای افزایش رضایت‌مندی مشترکین حرکت می‌کنیم.

,

وی همچنین در این نشست به خسارت مالی شرکت توزیع نیروی برق استان در اثر پرداخت نکردن مطالبات توسط شماری از مشترکین و همچنین سرقت سیم از خطوط انتقال اشاره کرد.

,


انتهای پیام/

,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه