اخبار داغ

نماینده شهرکرد، بن و سامان در مجلس:

رویه موفق قوه‌ قضاییه در مبارزه با فساد درون‌‌سازمانی تبدیل به یک رویه سیستمی شود

رویه موفق قوه‌ قضاییه در مبارزه با فساد درون‌‌سازمانی تبدیل به یک رویه سیستمی شود
احمد راستینه نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسیر مبارزه با فساد، رانت و امضاهای دولتی سخت و دشوار است، گفت: رویه موفق قوه‌قضاییه در مبارزه با فساد درون سازمانی تبدیل به یک رویه سیستمی شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد راستینه نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: با حضور آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه روح جدیدی از عدالتخواهی و مبارزه‌ با فساد بر پیکره این قوه شکل گرفته که باعث خوشحالی مردم شده است.

احمد راستینه مبارزه با فساد درون سازمانی را یکی از اقدامات مهم رئیس دستگاه قضا در مبارزه با فساد عنوان کرد و بیان کرد: نتیجه این اقدام علاوه بر سالم‌سازی مجموعه انقلابی قوه قضاییه باعث شده تا یک مدل موفق فسادستیزی در پیش روی مسئولان کشور قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تحول ایجاد شده در قوه قضاییه باعث شکل‌گیری فرهنگ ارزشمند مبارزه با فساد شده، افزود: بررسی و پیگیری پرونده فساد‌های مالی طبری نمونه بارز آن است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از خودرأیی و خودخواهی برخی از مسئولان در برخورد با فسادهای اطرافیان، ادامه داد: هرکسی که مسئولیتی را در نظام جمهوری اسلامی ایران برعهده می‌گیرید در ابتدا باید نسبت به اطرافیان خود مراقبت جدی داشته باشد که دچار فساد، رانت و روابط ناسالم اقتصادی و... نشوند.

وی بازدید و سرکشی‌های سرزده رئیس دستگاه قضا از بخش‌ها و ادارات زیرمجموعه با هدف ارائه راهکارها و اصلاح ساختارهای قانونی را دیگر اقدام ارزشمند قوه قضاییه برشمرد و افزود: لازم است کلیه معاونت‌ها، دادگستری‌ها و دادستانی‌های سراسر کشور پرچم‌دار مبارزه با فساد باشند.

راستینه با بیان اینکه مسیر مبارزه با فساد، رانت و امضاهای دولتی سخت و دشوار است، گفت: رویه موفق قوه‌قضاییه در مبارزه با فساد درون سازمانی تبدیل به یک رویه سیستمی شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه