اخبار داغ

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

دوران آیت الله رئیسی، بهار مدیریت قوه قضاییه است/با اقدامات قوه قضاییه شاهد تحقق گام دوم انقلاب هستیم

دوران آیت الله رئیسی، بهار مدیریت قوه قضاییه است/با اقدامات قوه قضاییه شاهد تحقق گام دوم انقلاب هستیم
حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه با اشاره به اقدامات موثر قوه قضاییه در سال های اخیر گفت: به طور قطع می‌توان گفت که بهار مدیریت قوه قضاییه در دوران آیت الله رئیسی است و در بین مدیران سابق این قوه هیچ مدیری مصمم‌تر و جدی‌تر از ایشان نبوده ا ند و قطعاً با این اقدامات قوه قضاییه شاهد تحقق گام دوم انقلاب خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ هفته ابتدایی تیر ماه به یاد آیت الله بهشتی در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده ست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این هفته بهانه ای برای بیان اقدامات و عملکرد این قوه در راستایی تحقق عدالت و رسیدگی به امور قضایی مردم کشور است.

,

از هنگام حضور آیت الله رئیسی بر مسند قوه قضاییه از اسفند ماه سال ۱۳۹۷ با حکم مقام معظم رهبری اقدامات فراوانی در این قوه انجام شده که بر کسی پوشیده نیست و قوه قضائیه توانسته جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کند.

,

با توجه به قرارگیری در هفته قوه قضائیه خبرنگار ما با حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مصاحبه ای درباره قوه قضاییه و عملکرد آیت الله رئیسی در ریاست این قوه داشته که توجه شما را به آن جلب می کنیم.

,

عصر همدان: در بسیاری از محافل بیان شده که در طی مدیریت آیت الله رئیسی تحول ایجاد شده است به نظر شما مهمترین دلایل این امر چیست؟

, عصر همدان: در بسیاری از محافل بیان شده که در طی مدیریت آیت الله رئیسی تحول ایجاد شده است به نظر شما مهمترین دلایل این امر چیست؟, عصر همدان: در بسیاری از محافل بیان شده که در طی مدیریت آیت الله رئیسی تحول ایجاد شده است به نظر شما مهمترین دلایل این امر چیست؟,

آزادی خواه: آیت الله رئیسی اولین رئیس قوه قضاییه بعد از شهید آیت الله بهشتی است که در این قوه بسیار موفق عمل کرده و با توجه به اینکه خود از بدنه این قوه است با همه لایه‌های پیدا و پنهان قوه قضائیه آشنایی دارد. وی همه شرایط، نقاط ضعف و قوت، ضرورت ها، توانمندی و ظرفیت ها امکانات را می شناسد و این امر می تواند در بهبود شرایط به این قوه کمک کند. در کل می توان گفت با توجه به اعتمادی که رهبر انقلاب به وی دارند آیت الله رئیسی می‌تواند نسبت به روسای سابق توانمندتر فعالیت کند تا در فضایی سالم تحقق عدالت محقق شود.

, آزادی خواه:,

عصر همدان: در مدت حضور ۱۶ ماه حضور آیت الله رئیسی بر مسند ریاست قوه قضائیه این قوه تا چه میزان توانسته دربرابر فساد موفق عمل کند؟

, عصر همدان: در مدت حضور ۱۶ ماه حضور آیت الله رئیسی بر مسند ریاست قوه قضائیه این قوه تا چه میزان توانسته دربرابر فساد موفق عمل کند؟, عصر همدان: در مدت حضور ۱۶ ماه حضور آیت الله رئیسی بر مسند ریاست قوه قضائیه این قوه تا چه میزان توانسته دربرابر فساد موفق عمل کند؟,

آزادی خواه: عملکرد قوه قضاییه در مدتی که آقای رئیسی در ریاست آن مشغول فعالیت بوده است با توجه به اخبار و اقدامات این قوه نشان دهنده موفقیت است و حوزه های مختلف تغییرات ایجاد شده است. که سلامت و سالم سازی قوه قضاییه از مهمترین موضوعات در این بحث است. موضوع محاکمه اکبر طبری خود دلیلی محکم بر سالم سازی در این قوه است. موضوع طبری نشان داد که بحث نفوذ بسیار جدی است باید گفت که هیچ کجا و هیچ ارگانی از نفوذ در امان نیست و مفسدین به شدت در حال فعالیت هستند. محاکمه طبری این نقطه قوتی برای قوه قضاییه است که در دوران تصدی آیت الله رئیسی با این مفسد برخورد شد. و این موضوع نشان می دهد که هیچ حریم امنی برلی برای متخلفین در دستگاه‌های مختلف وجود ندارد و قوه قضاییه با قاطعیت با فساد آنها برخورد می‌کند.

, آزادی خواه:,

عصر همدان: در دوران تصدی آیت الله رئیسی تا چه میزان برای رفع مشکلات خود قوه قضاییه برنامه اجرا شده است و این اقدامات تا چه مقدار موثر بوده است؟

, عصر همدان: در دوران تصدی آیت الله رئیسی تا چه میزان برای رفع مشکلات خود قوه قضاییه برنامه اجرا شده است و این اقدامات تا چه مقدار موثر بوده است؟, عصر همدان: در دوران تصدی آیت الله رئیسی تا چه میزان برای رفع مشکلات خود قوه قضاییه برنامه اجرا شده است و این اقدامات تا چه مقدار موثر بوده است؟,

آزادی خواه: آیت الله رئیسی در مدت تصدی ریاست بر بخش‌های مختلف قوه قضاییه از جمله سازمان بازرسی، سیستم دادسرای عالی قضات، سیستم اداری و مابقی قسمت‌های این قوه نظارت ویژه ای داشته و با جدیت ورود پیدا کرده است، تنگناها را شناخته و سعی در برطرف کردن مشکلات داشته است. ارتباط مستقیم با بخش های مختلف، حضور و سرکشی از استان‌ها، حضور سرزده از درگاه ها و بسترهای قوه قضاییه همه نشان از عزم جدی و جامع قوه قضاییه برای پاکسازی و جلوگیری از ایجاد انحرافات دارد در این قوه دارد.

, آزادی خواه:,

عصر همدان: با توجه به اقدامات انجام شده در این دوره قوه قضائیه در برخورد با فساد، فشارهایی بر این قوه وارد می شود و دلیل این فشارها چیست و چه کسانی از این اقدامات قوه قضاییه خشنود نیستند؟

, عصر همدان: با توجه به اقدامات انجام شده در این دوره قوه قضائیه در برخورد با فساد، فشارهایی بر این قوه وارد می شود و دلیل این فشارها چیست و چه کسانی از این اقدامات قوه قضاییه خشنود نیستند؟, عصر همدان: با توجه به اقدامات انجام شده در این دوره قوه قضائیه در برخورد با فساد، فشارهایی بر این قوه وارد می شود و دلیل این فشارها چیست و چه کسانی از این اقدامات قوه قضاییه خشنود نیستند؟,

آزادی خواه: وقتی بحث از نفوذ می شود باید به این مسئله باید اشاره شود که هیچ قسمتی و ارگانی از این امر مستثنی نیست و به خوبی دیده می شود که رگ های داخل نفوذ در نقاط و قسمتهای مختلف قوا و ارگان های کشور فعال هستند و اگر عزم جدی برای مبارزه با فساد وجود داشته باشد فشارهایی نیز در این راستا وارد می شود دلیل این امر این است که برخی منافعشان به خطر می‌افتد و این افراد اقداماتی انجام می دهند که جلوی اقدامات قوه قضاییه گرفته شود و در این بخش باید با عزم جدی ورود پیدا کرد. مبارزه با فساد بسیار سخت است و باید علی رغم فشارها بتوان با تدبیر مدیریت امور را پیش برد تا تحت‌تأثیر فشارها منفعل نشود و این ظرفیت در قوه قضاییه به خوبی وجود دارد.

, آزادی خواه:,

عصر همدان: آیا می توان قوه قضائیه را مامنی امن برای مردم در گام دوم انقلاب دانست؟

, عصر همدان: آیا می توان قوه قضائیه را مامنی امن برای مردم در گام دوم انقلاب دانست؟, عصر همدان: آیا می توان قوه قضائیه را مامنی امن برای مردم در گام دوم انقلاب دانست؟,

آزادی خواه: قطعا همینگونه است که قوه قضاییه باید مامنی امن برای دادخواهی افراد گرفتار بی عدالتی باشد و برای تحقق باید شاهد مدیریت جهادی در راس آن باشیم و این اتفاقی است که امروز رخ داده و قوه قضاییه به صورت جهادی برای مبارزه با فساد وارد شده است و اقدامات موثری انجام شده است و به طور قطع می‌توان گفت که بهار مدیریت قوه قضاییه در دوران آقای رئیسی است و مدیران سابق این قوه هیچ مدیری مصمم‌تر و جدی‌تر از آیت‌الله نبوده ا ند و قطعاً با این اقدامات قوه قضاییه شاهد تحقق گام دوم انقلاب خواهیم بود.

, آزادی خواه:,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه