اخبار داغ

استاندار یزد:

اصناف نباید نسبت به فعالیت‌های دنیای جدید منفعل باشند

اصناف نباید نسبت به فعالیت‌های دنیای جدید منفعل باشند
طالبی استاندار یزد در مراسم بزرگداشت روز ملی اصناف، گفت: اصناف نباید نسبت به فعالیت‌های دنیای جدید منفعل باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدعلی طالبی استاندار یزد در مراسم بزرگداشت روز ملی اصناف که با حضور برخی از مدیران استان و نمایندگان اتحادیه‌ها و به میزبانی اتاق اصناف یزد برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز ملی اصناف، گفت: شاهد بیشترین تعامل و همکاری در مجموعه‌های مختلف در رابطه با مسائل اصناف هستیم و این تعامل درزمانی به وقوع پیوسته که با مشکلات بسیاری روبرو بوده و اگر این تعاملات نبود مقابله با این مشکلات برای ما به‌مراتب سخت‌تر می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اضافه کرد: در آغاز شیوع بیماری کرونا در یزد و با تفاهم و توافق کامل دولت و مدیران اصناف استان، فعالیت‌های واحدهای صنفی را محدود کردیم که این محدودیت‌ها نقش قابل‌توجهی در کنترل بیماری کرونا داشتند و به همین دلیل از مدیریت اصناف به دلیل تعامل و همراهی کامل با بدنه دولت در استان سپاسگزار هستیم.

,

طالبی به سرمایه‌های اجتماعی بسیار بالای استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: ما میراث دار این سرمایه اجتماعی از گذشتگان هستیم و اصناف یزد نقش بارزی در پدید آوردن آن داشتند. باید درصدد تقویت این سرمایه اجتماعی برآییم و با اتکا به این سرمایه، بازار یزد نقش برجسته‌تری در اقتصاد بخش خدمات کشور به عهده گیرد.

,

استاندار یزد افزود: بخش زیادی از اعتبار یزد متأثر از امانت‌داری و اقدامات خوب جامعه صنفی است که این اعتبار به بخش‌های دیگر استان نیز سرایت کرده است.

,

وی در پایان با تأکید بر اینکه فعالیت‌های صنفی با نگاه به آینده سامان پیدا کنند، گفت: اصناف نباید نسبت به فعالیت‌های دنیای جدید منفعل باشند و در همین راستا حرکت به سمت تجارت الکترونیک و کسب‌وکارهای اینترنتی را در دستور کار خود قرار دهند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه