اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد تاکید کرد؛

ضرورت تدوین برنامه جامع فروش اینترنتی اصناف

ضرورت تدوین برنامه جامع فروش اینترنتی اصناف
ابراهیم قاسم پور با اشاره به نقش‌آفرینی اصناف در کمک‌رسانی به مردم در روزهای کرونایی کشور گفت: اتاق اصناف جهت حضور پررنگ کسبه و بازاریان در فروش اینترنتی و غرفه‌های مجازی برنامه‌ای جامع را تدوین کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد صبح امروز در دیدار با روسای اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت شهرستان که در محل فرمانداری خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی کشور و پیشبرد برنامه‌های توسعه اقتصادی بر کسی پوشیده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه اصناف در تاریخ این کشور سرنوشت‌ساز بوده‌اند و عملکرد درخشانی در دفاع از کیان و حیثیت ایران اسلامی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: دشمن در حال حاضر اقتصاد ما را نشانه گرفته و سخت ترین و ناجوانمردانه ترین نوع تحریم ها را بر ملت ایران تحمیل کرده است.

,

فرماندار خلیل آباد ادامه داد: همه تکلیف داریم در سال جهش تولید هر آنچه از دست برمی آید برای مردم شریف شهرستان انجام دهیم خصوصا اصناف و بازاریان که ستون فقرات اقتصادی‌اند مثل همیشه در خط مقدم این مبارزه حرکت کنند.

,

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان ادارات باید ملزومات خود را به منظور حمایت و رونق بیشتر بازار از کسبه شهرستان تامین کنند، تصریح کرد: نشست های مشترک روسای اتحادیه های صنفی و اتاق اصناق به عنوان یک تشکل مردمی اقتصادی قوی با فرماندار باید استمرار داشته باشند.

,

قاسم پور همچنین با تاکید بر اینکه باید گشت‌های مشترک و نظارت و بازرسی از بازار بویژه اماکن عرضه نان، گوشت و لبنیات و... با جدیت ادامه داشته باشد، اذعان کرد: اتاق اصناف جهت حضور پررنگ کسبه و بازاریان در فروش اینترنتی و غرفه‌های مجازی برنامه‌ای جامع را تدوین کند.

,

وی با اشاره به نقش‌آفرینی اصناف در کمک‌رسانی به مردم در روزهای کرونایی کشور، عنوان کرد: اصناف شهرستان خلیل‌آباد با همبستگی خود تحت عنوان پویش‌های مردمی در کمک‌رسانی به مردم، اتحاد و همدلی را به نمایش گذاشتند که صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه