اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست:

چهارمین همایش ادبی خورشید هشتم در مروست برگزار می‌شود

چهارمین همایش ادبی خورشید هشتم در مروست برگزار می‌شود
فلاحتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست گفت: چهارمین همایش ادبی خورشید هشتم در مروست با اختصاص بخش ویژه با موضوع سیره رضوی در تبار سلیمانی‌ها برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت فلاحتی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره انتشار فراخوان چهارمین همایش ادبی خورشید هشتم، گفت: این همایش ادبی با محورهای آب سقاخانه و دارالشفای عاشقین، نجابت‌های دخترانه در آئینه عفاف و حجاب حضرت بانو، پرتو انتظار در بی‌قراری‌های رواق‌های بی زائر و سبک و سیاق حکمت‌های رضوی در جویبار زندگی و به همت انجمن شعر و ادب بخش مروست برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست به اهداف برگزاری همایش ادبی خورشید هشتم اشاره کرد و افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی و بیان فضائل و مناقب و مودت سیره پاک حضرت ثامن‌الحجج (ع) و خواهر گرامی ایشان حضرت فاطمه معصومه (س)، تلفیق سبک زندگی امروز با سیره و سبک زندگی رضوی و خلق آثار هنری و ادبی رضوی و تجلیل از آن ازجمله اهداف این همایش است. همچنین در این جشنواره بخش ویژه‌ای با موضوع سیره رضوی در تبار سلیمانی‌ها در نظر گرفته‌شده است.

,

وی به بخش‌های این همایش اشاره و خاطرنشان کرد: شعر کلاسیک و شعر نو، قطعه ادبی و داستانک از بخش‌های همایش ادبی خورشید هشتم در بخش مروست است.

,

فلاحتی گفت: «هر شرکت‌کننده در هر رده سنی (محدودیت سنی ندارد) می‌تواند حداکثر سه اثر به جشنواره ارسال کند»، «قطعه ادبی و داستانک حداکثر 5 سطر باشد»، «ارائه مشخصات شناسنامه‌ای همراه با شماره تلفن و آدرس در ذیل هر اثر الزامی است» و از ارائه آثار شرکت داده‌شده در جشنواره‌ها خودداری شود ازجمله شرایط و مقررات حضور در همایش ادبی خورشید هشتم است.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست هفتم تیرماه را آخرین‌مهلت ارسال آثار اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را طبق بخش‌ها و موضوعات مشخص‌شده و از طریق پل‌های ارتباطی مندرج در فراخوان به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

,

, ,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه