اخبار داغ

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد:

اسدآباد بیشترین عامل توزیع سیگار سهمیه‌ای را در استان دارد

اسدآباد بیشترین عامل توزیع سیگار سهمیه‌ای را در استان دارد
رحیم قربانی با بیان اینکه اسدآباد دارای بیشترین تعداد عامل توزیع سیگار سهمیه در استان همدان است، گفت: از تعداد ۱۵ عامل توزیع سیگار ۵ مورد فعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم قربانی، رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در مبارزه با قاچاق کالا، اظهار کرد: درسال گذشته ۶۰ فقره بازرسی مشترک در حوزه قاچاق کالا انجام گرفته که مهمترین کشفیات در این زمینه حوزه برنج، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع سیگار بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای یک واحد شرکت موضعی و توزیعی گاز مایع (شرکت صفا گاز) است، افزود: این شرکت ماهیانه ۳۲۰ تُن گاز مایع سهمیه دارد که توسط عاملین توزیع در تمام نقاط شهرستان از جمله شهر و روستا توزیع می شود.

,

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد اذعان داشت: اداره صنعت معدن و تجارت، شرکت نفت و اداره استاندارد به صورت ماهانه توزیع گاز مایع را مورد بازرسی و بررسی قرار می‌دهد.

,

قربانی همچنین از وجود ۱۵ عامل توزیع سیگار سهمیه ای در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: از این تعداد ۵ عامل فعال و ۱۰ عامل غیر فعال هستند.

,

وی با بیان اینکه تعداد عاملین سیگار شهرستان اسدآباد در سطح استان بی سابقه است، افزود: این شهرستان بیشترین تعداد عامل توزیع سیگار سهمیه در استان همدان را دارد.

,

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بازرسی از سیگارهای دریافتی عاملین بصورت روزمره انجام می‌گیرید، خاطرنشان کرد: تمامی سیگارهای خریداری شده در زمان بازرسی فک پلمپ شده تا از فروش عمده آن جلوگیری شود.

,

قربانی در خصوص سهمیه سبوس دامی نیز گفت: حدودا بین ۸۰ تا ۱۳۰ تن سبوس دامی بصورت ماهانه و شناور بین اتحادیه دامداران شهرستان توزیع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه