اخبار داغ

رکورد دل‌بوسکه در دست زیدان

رکورد دل‌بوسکه در دست زیدان
زیدان توانست برد شماره ۱۳۴ خود را در لالیگا جشن بگیرد و رکورد بزند، رکوردی که قبلاً با ۱۳۳ برد در اختیار ویسنته دل‌بوسکه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئال‌مادرید با نتیجه ۲ بر یک رئال سوسیداد را شکست داد و بردی خارج از خانه دشت کرد. این برتری در آنوئتا آنقدر ارزشمند بود که می‌تواند در پایان فصل در سرنوشت قهرمانی رئال تأثیر مثبت ایجاد کند. به لطف تساوی آبی اناری‌ها با سویا حالا همه چیز رئال با بارسا برای قهرمانی برابر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این پیروزی از آن جهت حیاتی بود که کهکشانی‌ها را به صدر جدول رساند. صدری که تا قبل از کرونا در اختیار بارسا بود، اما لغزش تیم کیکه ستین نشان داد تا انتهای لیگ هر اتفاقی می‌تواند بیفتد و هیچ چیز تضمین شده نیست. اکنون که هشت هفته از لیگ مانده رئال با ادامه همین روند می‌تواند قهرمانی را جشن بگیرد. این صدرنشینی نه به خاطر تفاضل گل بلکه برای برتری مادریدیستا در ال‌کلاسیکو به دست آمده است.
,
 
,
کریم آقای گل کرونایی
,
کریم بن‌زما بازیکن محبوب فلورنتینو پرس و البته زین‌الدین زیدان در این سال‌ها به‌رغم عملکردهای پرفراز و نشیبی که داشته توانسته خودش را در تیم حفظ کند. او در دوران قرنطینه هم با انتشار فیلم‌های تمرینی از خود نشان داد آمادگی اش را حفظ کرده است. کریم حالا با زدن ۳ گل در ۲ بازی به آقای گل بعد از دوران کرونا تبدیل شده است. این در شرایطی است که ستاره‌های مطرح تیم رقیب همچون مسی و سوآرس عملکرد قابل قبولی را به نمایش نگذاشتند. بن‌زما گل شماره ۱۷ فصل خود را به ثمر رساند.
,
 
,
خط دفاعی قابل اعتماد با راموس
,
زیدان وقتی به تیم آمد رئال‌مادرید خط دفاعی متزلزلی داشت و شرایط برای اضافه کردن مهره جدید فراهم نبود. با این حال زیزو با استفاده از داشته‌هایش توانست کمربند دفاعی محکمی را بسازد. تیمی که تا این لحظه ۲۱ گل دریافت کرده و مدافعان گلزن هم دارد. درست مثل سرخیو راموس که مقابل سوسیداد گلزنی کرد و برای هفتمین بار در طول فصل جشن گل گرفت. راموس با ۴ گلی که در سال ۲۰۲۰ به ثمر رسانده بیشترین آمار گلزنی را بین هم‌تیمی‌هایش ثبت کرده است.
,
 
,
تنوع ترکیب
,
زین‌الدین زیدان پکیجی از بازیکنان را در زمین و نیمکت در اختیار دارد که وقتی به هر کدام میدان می‌دهد عملکرد مثبتی از خود به نمایش می‌گذارند. وقتی مارسلو افت می‌کند این فرلاند مندی است که سمت چپ را راه می‌اندازد. زمانی که ادر میلیتائو در قلب خط دفاعی بازی می‌کند آمار خوبی از خود به جا می‌گذارد. در خط میانی هم اوضاع همین است. در بازی با سوسیداد خامس رودریگس برای اولین بار از اکتبر بود که به طور ثابت بازی کرد. زیدان با این تنوع ترکیبی به خوبی توانسته سطح انرژی را در تیمش مدیریت کند.
,
 
,
رکورد دل‌بوسکه در جیب زیزو
,
برتری در آنوئتا باعث شد زیدان رکوردی جدید را در قامت سرمربی کهکشانی‌ها تصاحب کند. او توانست برد شماره ۱۳۴ خود را در لالیگا جشن بگیرد و رکورد بزند. رکوردی که قبلاً با ۱۳۳ برد در اختیار ویسنته دل‌بوسکه بود. البته زیزو هنوز یک راه سخت را برای رکوردشکنی کامل در پیش دارد که البته بعید است به آن برسد. رکورد ۳۵۷ برد در لالیگا برای میگل مونیس چیزی نیست که زیدان بتواند به این آسانی‌ها آن را بشکند.
,
 
,
منبع: روزنامه خبر ورزشی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه