اخبار داغ

رییس دادگستری پلدختر:

۷۰ درصد ابلاغیه‌های قضایی پلدختر الکترونیکی انجام می شود

۷۰ درصد ابلاغیه‌های قضایی پلدختر الکترونیکی انجام می شود
اکبر رشیدی گفت: 70 درصد ابلاغیه های قضایی پلدختر الکترونیکی انجام می شود و از مزایای این طرح این است که ابلاغیه به خود شخص می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیرافلاک، اکبر رشیدی؛ رییس دادگستری پلدختر امروز در دیدار با امام جمعه پلدختر که به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت، اظهار داشت: دستگاه قضایی در خصوص برقراری امنیت هیچ گونه مماشاتی با مخلین نظم ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به ساماندهی فضای مجازی گفت: با توجه به مزایای فضای مجازی در راستای اطلاع رسانی ولی ضروری است تا مردم تخلفات این فضا را در صورت مشاهده اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

,

وی با اشاره به اینکه ابلاغ  قضایی در شهرستان پلدختر، الکترونیکی صورت  می گیرد عنوان کرد: ۳۰هزار و۱۶ابلاغ اجرایی حدود ۷۰درصد ااکترونیکی صورت گرفته است و از مزایای این طرح، ابلاغیه به خود شخص می رسد.

,

با متخلفین فضای مجازی برخورد می کنیم

, با متخلفین فضای مجازی برخورد می کنیم,

در ادامه حجت الاسلام محسن موسوی؛ امام جمعه پلدختر گفت: عملکرد دستگاه قضایی در برخورد با دانه درشت ها قابل تقدیر است به طوری که تحول قوه قضاییه طی یکی دوسال اخیر برای مردم به صورت ملموس است و مقام معظم رهبری هم در خصوص تحول خواهی تاکیداتی داشتند که امروز در این قوه شاهد تحول هستیم.

,

وی اضافه کرد: ایجاد شوراهای حل اختلاف یک تحول در دستگاه قضایی است که مردم نسبت به عملکرد دستگاه قضایی اعلام رضایتمندی می کنند.

,

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: دستگاه قضایی پیش قراول مبارزه با فساد است و این در حالیست که سالهاست دولت فقط شعار مبارزه با فساد را سرمی دهد ولی انقلابی برخورد کردن با دانه درشت های مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی باعث خشنودی مردم شده است.

,

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: در برخورد با مفاسد اقتصادی شاید فشارهایی به دستگاه قضا برای برخورد با آقازاده ها آورده می شود ولی قضات و دادستان ها با قاطعیت برخورد می کنند.

,

رتبه اول معمولان در پرونده های مختومه قضایی

, رتبه اول معمولان در پرونده های مختومه قضایی ,

مهدی بیرانوند؛ رییس دادگاه معمولان افزود: معمولان با ۱۲۸۸ پرونده مختومه رتبه اول را در استان دارد، طی یک سال گذشته ۱۲۷۵ پرونده وارد دستگاه قضایی شده است.

,

وی بیان کرد: شهید بهشتی نگاهی عدالت محور و روحیه ای عدالت طلب داشتند که معمار کبیر نظام قضایی کشور و تدوین قانون اساسی از بزرگترین خدمات شهید بهشتی در شکل گیری انقلاب اسلامی است.

,

بیرانوند تصریح کرد: تامین عدالت لازم و جذب اعتمادعمومی مطالبه مقام معظم رهبری از قوه قضاییه می باشد که باید سرلوحه کار دستگاه قضا قرار گیرد و دستگاه قضا باید با افزایش تعامل و همکاری با سایر قوا مراقب آبروی اشخاص باشند و ودرعین حال با روحیه انقلابی این دستگاه استقلال خود را حفظ کند.

,

رییس دادگاه معمولان اضافه کرد: شعبه اجرای احکام مدنی ازلحاظ کارایی موجودی اول دوره ۱۹۹پرونده ،۲۱۰وارده ،۲۵۳مختومه و ۴۳مثبت می باشد که ازلحاظ عملکرد اجرای احکام دادگاه بخش معمولان دربین حوزه قضایی رتبه اول را دارد.

,

وی عنوان کرد: ۴۶۹پرونده وارده در شورای حل اختلاف حکمی ۴۷۴مختومه وپنج عملکرد مثبت وشعبه اجرای احکام شورای حل اختلاف  این بخش با موجودی ۱۶۱پرونده  با ۱۱۸ ورودی و۱۵۷خروجی مثبت  ۳۹ عملکرد دارد.

,

بیرانوند افزود: دادگاه بخش معمولان در راستای تکریم و رضایتمندی ارباب رجوع ازرتبه های یک تا سه استان را دارد وپرونده های موجودی در این دادگاه ۸۲ درصد کاهش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه