اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی:

بیش از 1800 فقره پرونده درخواست تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شد

بیش از 1800 فقره پرونده درخواست تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شد
اشرفی گفت: تاکنون یک هزار و 896 فقره پرونده درخواست تسهیلات واحدهای آسیب دیده از کرونا، از سوی دستگاه‌های اجرایی به بانک‌های عامل در خراسان‌جنوبی معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: تا کنون یک هزار و 896 فقره پرونده درخواست تسهیلات واحدهای آسیب دیده از کرونا، از سوی دستگاه‌های اجرایی به بانک‌های عامل در خراسان‌جنوبی معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
 وی افزود: این تعداد فقره پرونده درخواست تسهیلات واحدهای آسیب دیده از کرونا، به مبلغی بیش از 250میلیارد ریال و با اشتغال موجود 2700 نفر در واحدها؛ از سوی دستگاه‌های اجرایی به بانک‌های عامل معرفی شدند.
,
 
,
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که فرایند ثبت‌نام و ثبت درخواست از طریق سامانه کارا ادامه دارد، گفت: این تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت آن با احتساب دوره تنفس، ۲۴ ماهه خواهد بود. 
,
 
,
اشرفی عنوان کرد: در این مرحله، کارگاه‌های خسارت دیده از کرونا که کد تامین اجتماعی و کارگر بیمه شده دارند، مشمول دریافت حمایت‌های دولت می‌شوند.
,
 
,
وی اظهار کرد: براساس شیوه نامه ابلاغی، رقم تسهیلات در سه سطح ۶۰ میلیون ریالی، ۱۲۰ میلیون ریالی و ۱۶۰ میلیون ریالی تعیین شده و تاکنون بیشترین تعداد ارسال پرونده متقاضی به بانک عامل از سوی اداره کل راه و شهرسازی و صنعت،معدن و تجارت استان بوده است.
,
 
,
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: کسب و کارهایی که آسیب شدید دیده‌اند، به ازای هر نفر بیمه شده ۱۲۰ میلیون ریال و واحدهایی که تعطیل شده‌اند به ازای هر بیمه شده ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت می‌کنند.
,
 
,
وی عنوان کرد: در خراسان جنوبی 11هزار و 200 مورد مشمول دریافت تسهیلات اعلام شده اند که 1700مورد آن واحدهای تولیدی و 9500 مورد مربوط به رانندگان می‌باشد.
,
 
,
اشرفی عنوان کرد: بر اساس شیوه‌نامه، رانندگان مسافربری درون ‌شهری و برون ‌شهری مشمول دریافت ۶۰ میلیون ریال تسهیلات می‌باشند و تاکنون از مجموع تعداد مشمولین، 9500مورد مربوط به رانندگان بوده است.
,
 
,
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به رانندگان، یک مرحله‌ای است و متقاضیان مشمول، مستقیما به بانک معرفی می‌شوند اما پرداخت تسهیلات به سایر متقاضیان دومرحله‌ای است و باید در دستگاه تخصصی مربوط، مورد بررسی قرار گیرد.
,
 
,
وی گفت: بخشی از تسهیلات بابت جبران دستمزد کارگران و بخشی هم بابت جبران هزینه‌هایی است که تحمیل شده است.
,
 
,
اشرفی افزود: مبلغ 268 میلیارد تومان تسهیلات برای کسب و کارهای به شدت آسیب دیده ناشی از کرونا به استان خراسان‌جنوبی اختصاص یافته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه