اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر قم:

بی اخلاقی تامین اجتماعی قم در حق کارگران

بی اخلاقی تامین اجتماعی قم در حق کارگران
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: مدیرکل فعلی تامین اجتمای آقای دادخواه رویه ای در پیش گرفته که جلوی تعویض، تمدید و ارائه دفترچه خدمات درمانی تامین اجتماعی کارگران شهرداری را گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله امراللهی عضو شورای اسلامی شهر قم در گفتگو با  قم فردا اظهار داشت: در گذشته تا قبل ازمدیریت مدیرکل تامین اجتماعی فعلی قم هر زمان هرگونه اختلاف حسابی مابین دستگاه های اجرایی به خصوص شهرداری قم با دستگاه تامین اجتماعی قم اتفاق می افتاد سازمان تامین اجتماعی مسئله را به صورت حقوقی پیگیری می کرد و از حساب دستگاه های اجرائی بخصوص شهرداری قم حقوق خودش را دریافت می کرد یا حساب های دستگاه های اجرائی را می بست.

امراللهی خاطر نشان کرد: اما مدیرکل فعلی تامین اجتمای اقای دادخواه  رویه ای در پیش گرفته که جلوی تعویض، تمدید و ارائه دفترچه خدمات درمانی تامین اجتماعی کارگران شهرداری را گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: این رویه ای که تامین اجتماعی قم در پیش گرفته با توجه به شرایط ضیقی که هر لحظه ممکن است  برای یک خانواده از پرسنل شهرداری بیماری پیش بیایید این گرو کشی تامین اجتماعی بسیار بی اخلاقی است.

وی تصریح کرد: این کار تامین اجتماعی قم در راستای اهداف سازمان تامین اجتماعی که حمایت از سلامت اقشار جامعه است نمی باشد




انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه