اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله:

الگو گیری از خودباوری و اعتماد به نفس جوانان در دفاع مقدس راهگشای مشکلات خواهد بود

الگو گیری از خودباوری و اعتماد به نفس جوانان در دفاع مقدس راهگشای مشکلات خواهد بود
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رسیدن به خودباوری و اعتماد به نفس جوانان در دفاع مقدس که باعث شد جوانان و رزمندگان اراده و عزم خود را برای پیروزی به کار گیری کنند امروز نیازمند تبیین بیشتر است چراکه در بسیاری از مشکلات و حوادثی که امروز با آن مواجه هستیم بسیار راهگشا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در سی‌امین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: هوشمندی امام خمینی(ره) در نامگذاری جنگ ۸ ساله به نام دفاع مقدس به جنگ تحمیلی قداست ویژه ای بخشید و این قداست سبب بسیج کردن آحاد و اقشار مردم برای دفاع همه جانبه از کشور شد و ملت با همه توان و هر سلیقه ای به میدان آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: یکی از هنرها و ابتکارات مهم حضرت امام(ره) که قبل از انقلاب و تا پایان عمر با برکتشان نمود زیادی داشته است بسیج کردن مردم بود که از ابتدای انقلاب برای تشکیل حکومت اسلامی و در دفاع مقدس برای دفاع از آرمان های انقلاب و در نهایت بسیج خود مردم برای اداره جامعه بود و امروز شاهد آثار و برکات این هنر امام خمینی(ره) هستیم.

,

کریمی با بیان اینکه دفاع مقدس علاوه بر اینکه توانست بار دیگر پیروزی جبهه حق بر باطل را به رخ دنیا بکشد دستاوردهای بسیار زیادی برای انقلاب و ملت ایران به همراه داشت که این دستاوردها باید به خوبی تبیین شود،گفت: فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس یک فرصت ارزشمند است تا بار دیگر دستاوردهای این دفاع ۸ ساله را تبیین کنیم که این کار هم برای رزمندگان و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی شیرین و خاطره انگیز است و هم می تواند نسل جوان و نوجوان کشور را با عناصر تأثیر گذار در دفاع مقدس و دستاوردهای آن بیشتر آشنا کند.

,

وی با اشاره به اینکه از مهمترین آورده ها و برکات دفاع هشت ساله جدای از قدرت نظامی،دفاعی،سیاسی و بین المللی دستاوردهای فرهنگی و معنوی دفاع مقدس است که امروز باید به آنها توجه ویژه داشته باشیم،گفت:رسیدن به خودباوری و اعتماد به نفس جوانان در دفاع مقدس که باعث شد جوانان و رزمندگان اراده و عزم خود را برای پیروزی به کار گیری کنند امروز نیازمند تبیین بیشتر است چراکه در بسیاری از مشکلات و حوادثی که امروز با آن مواجه هستیم بسیار راهگشا است.

,

وی در این خصوص تصریح کرد: در شرایطی که شدیدترین تحریم ها علیه کشور اعمال شد و حضور بیش از ۳۶ کشور علیه ایران اسلامی وجود داشت و شاهد کاهش شدید قیمت نفت بودیم، اگر نقش و مشارکت مردمی و تکیه بر ظرفیت های داخلی نبود شاهد مشکلات زیادی می شدیم .

,

فرمانده سپاه روح الله با اشاره به مناسبت های این روزها بیان کرد: این روزها یادآور حماسه سازی ها و نقش آفرینی های زیادی در انقلاب اسلامی است، شهادت شهید مصطفی چمران،فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایشان، روز اصناف و بازاریان و روز تبلیغات و اطلاع رسانی دینی است که هریک از این مناسبت ها دنیایی از معارف اسلامی را در دل خود جای داده اند.

,

وی با بیان اینکه فرا رسیدن هفته قوه قضائیه که یادآور حماسه سازی بزرگی توسط یاران صدیق انقلاب است،گفت:خوشبختانه امروز در دستگاه قضائی شاهد ادامه با قدرت راه شهید بزرگوار بهشتی(ره) هستیم.

,

کریمی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران بیان کرد: شهید چمران که از افتخارات استان مرکزی محسوب می شود و به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده نشانگر اهمیت مسئله مقاومت است چراکه شهید چمران یکی از پایه گذارهای جبهه مقاومت است و امروز باید بر تبیین ضرورت راه مقاومت کارهای اساسی و برنامه ریزی هدفمند انجام شود.

,

وی افزود: همچنین فرا رسیدن روز اصناف که متعلق به جامعه پرتلاش و فعالین اقتصادی که کسب درآمد و روزی حلال را انجام می دهند فرصت مغتنمی است که از سربازان جبهه اقتصادی تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.

,

فرمانده سپاه روح الله در پایان خاطر نشان کرد: روز تبلیغات و اطلاع رسانی دینی نیز به ما یادآور می شود که اسلام به عنوان کامل ترین دین روز به روز باید در جهان تبیین شود و در انجام این امر مهم همه باید مشارکت داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه