اخبار داغ

دردسر تبریزی‌ها برای ادامه لیگ برتر/ تراکتور خوش‌شانس‌تر از ماشین‌سازی

دردسر تبریزی‌ها برای ادامه لیگ برتر/ تراکتور خوش‌شانس‌تر از ماشین‌سازی
دو نماینده فوتبال آذربایجان با انبوهی از مشکلات در ادامه مسابقات لیگ نوزدهم حاضر خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، شمارش معکوس برای از سر گیری مسابقات لیگ برتر فوتبال درحالی آغاز شده است که فعلا برنامه سه هفته از بازی‌ها مشخص بوده و سایه بیماری کرونا نیز بر این مسابقات سنگینی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در فاصله 5 روز مانده به استارت مجدد لیگ، دو نماینده دیار آذربایجان با انبوهی از مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در تلاش برای لغو بازی‌ها بوده و بر نیمه‌تمام ماندن مسابقات اصرار می‌ورزند.

,

در این میان، تراکتوری‌ها با مصائب بیشتری دست و پنجه نرم‌ می‌کنند و بازی تدارکاتی با نود ارومیه نیز نشان داد که تیم ساکت الهامی از روزهای آماده خود کاملا به دور است.

,

اینکه تراکتور در نیمه دوم 3 گل از حریف دسته اولی خود دریافت کرد زنگ خطری بزرگ برای این تیم بود و این موضوع را می‌توان ناشی از تحلیل رفتن قدرت فیزیکی بازیکنان این تیم دانست.

,
 
,
از سویی دیگر، سرخ‌پوشان برای ادامه مسابقات اشکان دژاگه و عکاشه حمزاوی دو ستاره کلیدی خود را به همراه نخواهند داشت و شرایط متفاوتی نسبت به بقیه تیم‌های لیگ دارند.
,
 
,
همچنین غیبت مسعود شجاعی به دلیل محرومیت در دو بازی نخست را نیز باید به دردسرهای الهامی اضافه کرد و روی هم رفته این تیم کار سختی برای حفظ جایگاه آسیایی خود خواهد داشت.
,
 
,
شاید تنها خوش‌شانسی سرخ‌پوشان دیار آذربایجان برای هفته‌های باقی مانده استارت بازی‌ها با دو دیدار خانگی است که این تیم به ترتیب از تیم‌های نساجی و صنعت‌نفت پذیرایی خواهد کرد.
,
 
,
این درحالی است که ماشین‌سازی هم در مشکلات دست‌کمی از تیم همشهری ندارد با این تفاوت که به جزء مبتلایانش به ویروس کرونا، غائب دیگری نداشته و می‌تواند روی همه بازیکنانش حساب باز کند.
,
 
,
قدیمی‌ترین تیم فوتبال تبریز که هدف خود را برای لیگ نوزدهم کسب رتبه تک رقمی اعلام کرده و قبل از تعطیلی نیز روی نوار ناکامی قرار داشت، با نیمکتی متزلزل برای رسیدن به این مقصود خواهد جنگید.
,
 
,
بدشانسی یاران احد شیخ‌لاری اما دیدارهای دشواری است که در ادامه مسابقات دارند، بخصوص در همین ابتدای راه که برخلاف تراکتور، هر دو بازی اول خود را در زمین حریفان برگزار خواهند کرد. 
,
 
,
سبزقبایان در هفته بیست‌ودوم در اهواز برابر فولادی قرار خواهند گرفت که به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و سپس در زمین نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده استان خوزستان به میدان می‌روند.
,
 
,
شایان ذکر است، در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال و تا پایان هفته بیست‌ویکم، تراکتور 37 امتیازی بوده و در مکان سوم قرار دارد و ماشین‌سازی با 24 امتیاز نهم است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه