اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

اشتغال خانواده ایثارگران از دغدغه‌های بنیاد شهید است

اشتغال خانواده ایثارگران از دغدغه‌های بنیاد شهید است
حجت‌الاسلام معصومی گفت: اشتغال ایثارگران از دیگر دغدغه های بنیاد شهید و امور ایثارگران است. برای این منظور لیست افراد متقاضی اشتغال باید تکمیل و در اختیار مجموعه فرمانداری شهرستان قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با فرماندار خلیل آباد که عصر امروز در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مشکل مسکن ایثارگران در شهرستان خلیل آباد وجود دارد و اولویت اول ما والدین و همسران و فرزندان شهدا و جانبازانی هستند که مالک نیستند و تسهیلات مسکن نگرفته اند و رئیس بنیاد شهید شهرستان باید لیست متقاضیان را تکمیل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین خاطرنشان کرد: اشتغال ایثارگران از دیگر دغدغه های بنیاد است و لیست افراد متقاضی اشتغال باید تکمیل و در اختیار مجموعه فرمانداری شهرستان قرار گیرد تا نسبت به معرفی به دستگاه های مربوطه برای ارائه تسهیلات اقدام شود.

,

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با تاکید بر اینکه سعی شده که میزان مراجعات به بنیاد شهید کم شود، تصریح کرد: اعتبارات وضعیت مناسبی ندارد ولی مبالغی برای بحث چهلمین سال دفاع مقدس و کنگره شهدا در نظر گرفته شده که اختصاص پیدا خواهد کرد.

,

 

,

ساختمان اداری بنیاد شهید خلیل آباد در شأن خانواده شهدای شهرستان نیست

, ساختمان اداری بنیاد شهید خلیل آباد در شأن خانواده شهدای شهرستان نیست,

ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در این دیدار با بیان اینکه شهرستان خلیل آباد مطمئنا مشکل مسکن در حوزه ایثارگران ندارد و اداره راه و شهرسازی نیز در این شهرستان زمین ندارد، اذعان کرد: اگر در این زمینه مشکلی وجود داشته باشد با مدیر کل راه و شهرسازی که به زودی به شهرستان سفر می کند پیگیری های لازم صورت می گیرد.

,

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: ایجاد اشتغال یکی از دغدغه های مجموعه فرمانداری است و در همین خصوص نشست یکشنبه های تولید در سطح شهرستان برگزار می شود و یکی هفته از این نشست ها به بحث ایثارگران اختصاص پیدا خواهد کرد.

,

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه چهلمین سال دفاع مقدس است و برنامه های خوبی در سطح شهرستان برگزار می شود و بنیاد شهید باید در این زمینه ورود کند، تشریح کرد: اقدامات خوبی ذیل برنامه کنگره شهدای ترشیز برنامه ریزی شده و یکی از این موارد تمام جلسات شهرستان به نام شهدا نامگذاری می شود و این نشست به نام اولین و آخرین شهدای خلیل آباد نامگذاری شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه ساختمان اداری بنیاد شهید در شان خانواده شهدای شهرستان نیست و یکی از مطالبات مردم است که در دیدار با خانواده های شهدا مطرح می شود، بیان کرد: کنگره شهدای ترشیز در سال آینده برگزار می شود و بنیاد شهید باید سهم خود از این کنگره را در حوزه اعتبارات مشخص کند.

,

قاسم پور همچنین تاکید کرد: شهرستان خلیل آباد جمعیت کمتری نسبت به شهرستان های همجوار دارد ولی از شهدای بیشتری نسبت به جمعیت خود برخوردار است و باید امکانات و اعتبارات و نیروی انسانی بنیاد شهید شهرستان باید بر اساس جمعیت شهدا تخصیص پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه