اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر است/ اقدامات پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان نشات گرفته از منفعت طلبی سیاسی است

آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر است/ اقدامات پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان نشات گرفته از منفعت طلبی سیاسی است
معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: آمریکایی‌ها در عین حالی که بزرگ ترین مدعی حقوق بشر هستند، بزرگ ترین ناقض آن نیز هستند و این یعنی اینکه حقوق بشر امریکایی، بزرگ ترین دروغ و فریب دنیای ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در تقویم جمهوری اسلامی ایران ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان افشا حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده است. به همین مناسبت پایگاه خبری تحلیلی سپاس گفت و گو اختصاصی با محمد رضایی معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر انجام داده است که در ادامه می خوانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

سلام

,

 نظر شما در خصوص لزوم بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی چیست ؟

, نظر شما در خصوص لزوم بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی چیست ؟,

تنها با یک نگاه ساده داخلی به نحوه ی پیدایش ایالات متحده براساس سرکوب سرخ پوستان بومی آمریکا و نیز انتقال سیاه پوستان آفریقا به عنوان برده به این سرزمین و نحوه رفتار امروزی با آن ها به عنوان شهروند درجه ۲ خواهیم دانست
آمریکایی ها در عین حالی که بزرگ ترین مدعی حقوق بشر هستند، بزرگ ترین ناقض آن نیز هستند و این یعنی اینکه حقوق بشر امریکایی، بزرگ ترین دروغ و فریب دنیای ماست. 

,
,

امروز امریکا حتی حقوق بشر را نیز دستمایه سلطه غیرقانونی خود بر سرنوشت ملت های جهان قرار می دهد و این یعنی سوء استفاده بی رحمانه از نام و عنوان حقوق بشر در جهت امیال و آمال غیرقانونی و فریبکارانه سیاسی، نظامی و اقتصادی قدرت های جهانخوار.
پرده برداری از این جنایت ها وظیفه هر وجدان بیدار و آگاه و دردمند انسانی است.

,
,

اگر موافق باشید چندمثال واضح از اقدامات نقض حقوق بشر توسط آمریکا بزنید؟

, اگر موافق باشید چندمثال واضح از اقدامات نقض حقوق بشر توسط آمریکا بزنید؟,

بله، همان طور که می دانید امروز دولت تروریست و ضد حقوق بشری آمریکا بیشترین ناقض حقوق بشر در سطح جهان محسوب می شود که چند مثال عرض می کنم:
۱. دولت آمریکا تنها دولتی در سطح جهان است که از سلاح بمب اتمی علیه یک کشور دیگر استفاده کرده است و تعداد زیادی از مردم ژاپن را به این واسطه به کام مرگ فرستاد.
۲. کشور آمریکا در عصر جدید بیشترین اشغالگری، جنگ و ظلم علیه سایر ملت ها و کشورها رابه اسم دفاع از حقوق بشر انجام داده است.
۳. مجموعه اقدامات جنایت آمیز آمریکایی ها در حمایت از شاه ملعون در ایران، اقدامات ظالمانه در ویتنام، افغانستان، عراق، فلسطین، یمن و...تنها قسمتی از جنایات مستقیم و غیر مستقیم آمریکایی ها می باشد.
۴. مجموعه ی اقدامات آمریکایی ها در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی علیه ملت ایران و راه اندازی کودتاها، دخالت های مستقیم و غیر مستقیم نظامی، تجهیز عراق به سلاح شیمایی و ترغیب به استفاده از آن علیه ملت بزرگ ایران، زدن هواپیمای مسافربری ایرباس شماره ۶۵۵ و شهادت ۲۹۶ هموطن و مسافر آن، تحریم های ظالمانه و غیر قانونی اقتصادی، کمک به اقدامات تروریستی، شهادت دانشمندان ایرانی، حمایت های مستقیم و غیر مستقیم از جریان های برانداز و آشوب طلب طی سال های گذشته در ایران (فتنه ۷۸ ،فتنه ۸۸،جریان پژاک،جریان مسلحانه تجزیه طلب در خوزستان، گروه تروریستی عبدالملک ریگی، فتنه آبان ماه ۹۸ و حمایت غیر مستقیم مسلحانه از جریان های نفاق) تنها قسمتی کوچک از جنایات بزرگ و ضد حقوق بشری دولت پرمدعا و دروغ گوی آمریکا است.

,
,
,
,
,

به نظر شما با این همه اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا، چرا این رژیم در عرصه بین الملل محکوم نمی شود؟

, به نظر شما با این همه اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا، چرا این رژیم در عرصه بین الملل محکوم نمی شود؟,

ببینید اینکه سازمان ملل متحد و مجموعه حقوق بشر آن که در اختیار آمریکاست و درواقع ابزار دست آمریکا برای دخالت های غیر قانونی در سایر کشورهاست کاملا واضح و آشکار است؛ لذا از این مجموعه خیلی نمی شود توقعی داشت؛ اما آنچه عیان و آشکار است این است که امروز ملت های آزاده در هرکجای دنیا علیه مجموعه ی اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا بپا خواسته اند و درواقع موج محکومیت سیاست های خبیثانه ی آمریکا جهانی شده است حتی این محکومیت و اتش زدن پرچم آمریکا از ایران به درون خود آمریکا توسط مردم آمریکا کشیده شده است به نگاه دیگر حرکات این روزهای مردم آمریکا علیه سیاست های سرتاسر متناقض، تبعیض آمیز و ضد حقوق بشری دولتمردان خود هست. حرکاتی که به ظاهر دفاع از مظلومیت جورج فلوید سیاهپوست بود ولی در واقع خشمی خفته به خاطر بیش از ۴۰۰سال قتل، کشتار، بردگی، تبعیض، سرکوب،
غارت و استعمار است که این روزها در آمریکا و سایر ملت ها در شکل گیری جمعیت های بزرگ در محکومیت سیاست های شیطانی آمریکا شکل می گیرد.

,
,

به نظر شما با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وضعیت چطور خواهد شد؟

, به نظر شما با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وضعیت چطور خواهد شد؟,

ببینید کاملا مشهود بود که سیاهپوستان اکثرا مخالف دونالد ترامپ هستند. ترامپ خیلی هم بدش نمی آید که با بوجود آوردن دوقطبی سفید پوستان وغیر سفیدپوستان، شانس خود را برای رای آوری مجدد امتحان کند. لذا اگر می بینید پلیس آمریکا طی روزهای گذشته بازهم اقدامات جنون آمیزی علیه سیاه پوستان و مخالفان انجام می دهد نشات گرفته از همان نگاه شیطانی آغشته به منفعت طلبی سیاسی دولتمردان خبیث آمریکایی است.

,

آینده آمریکا را چگونه پیش بینی می کنید؟

, آینده آمریکا را چگونه پیش بینی می کنید؟,

ایالات متحده مجموعه ای از تضادهاست که مدعای آزادی و برابری است؛ اما بر پایه محرومیت نظام مند و سرکوب جوامع رنگین پوست بنیان نهاده شده است. اینها را وقتی در کنار مجموعه ای از اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا در سطح جهان همراه با قتل، استعمار و غارت ملت ها قرار بدهید و با این روزهای آمریکا بررسی کنید خواهید دانست که آمریکا رو به افول است. از چنددهه پیش در واقع انقلاب اسلامی ایران زنگ افول آمریکا را با ناکام گذاشتن سیاست های استعماری آمریکا در سطح منطقه به صدا درآورده است؛ خصوصا طی چندسال اخیر روند این فروپاشی وافول بیشتر نمایان شده است. ان شاءالله به برکت افزایش روزافزون قدرت جبهه ی مقاومت با محوریت انقلاب اسلامی ایران، هر چه جلوتر می رویم روند این فروپاشی آمریکا بیشتر خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه