اخبار داغ

مدیر فرودگاه سبزوار خبرداد؛

ازسرگیری پرواز‌های فرودگاه سبزوار پس از 4 ماه

ازسرگیری پرواز‌های فرودگاه سبزوار پس از 4 ماه
مدیر فرودگاه سبزوار از آغاز مجدد فعالیت فرودگاه سبزوار پس از 4 ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر روشن‌بین در گفت و گو با صبح توس؛ با اعلام خبر ازسرگیری پروازهای فرودگاه سبزوار پس از 4 ماه کنسلی اظهار داشت: پس از افزایش درخواست‌های سفر هوایی پس از رکود ۴ماهه بر فرودگاه‌های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، پروازهای فرودگاه سبزوار در مسیر تهران - سبزوار - تهران از سر گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه تا قبل از تعطیلی پروازها نیز فرودگاه سبزوار در مسیر سبزوار و تهران اقدام به سرویس‌دهی به مسافرین می‌کرد تصریح کرد: با شروع مجدد فعالیت فرودگاه ، ۱۰سورتی پرواز هفتگی توسط ۲شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) و ماهان، امکان مسافرت هوایی به پایتخت کشور در ۵روز هفته، از فرودگاه سبزوار فراهم شد.

,

روشن‌بین با اشاره به پتانسیل مناسب سبزوار برای افزایش پروازها در خطوط دیگر و فرودگاه‌های دیگر کشور افزود: استقبال مردم سبزوار و سایر شهرستان‌های غرب خراسان از پروازهای فرودگاه سبزوار، ، استمرار و افزایش مسیرهای هوایی را به دنبال خواهد داشت.

,

مدیر فرودگاه سبزوار همچنین بابیان اینکه موقعیت قرارگیری سبزوار در بین شهرستان‌های دیگر سبب شده است تا مسافرین با آرامش بیشتر و سرعت بهتر بتوانند به سفرهای خود بپردازند ادامه داد: خوشبختانه فرودگاه سبزوار می‌تواند جایگزین مناسبی برای مسافرین باشد که قصد استفاده از فرودگاه مشهد را برای سفر به تهران دارند باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه