اخبار داغ

AFC کاپ اولین قربانی کرونا در آسیا

AFC کاپ اولین قربانی کرونا در آسیا
برخلاف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها به نظر می‌رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند مسابقات AFC کاپ را در سال جاری برگزار کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه استاد الدوحه قطر در مورد برگزاری مسابقات AFC کاپ نوشت: شرایط برای ادامه مسابقات AFC کاپ در آسیا فراهم نیست و احتمالاً این مسابقات برگزار نخواهد شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که AFC کاپ 2020 نخستین قربانی ویروس کرونا در قاره آسیا خواهد بود، هرچند گزارش‌های دیگری در مورد پیگیری مسابقات در مرحله گروهی از اواسط ماه اکتبر هم شنیده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
کونور نیستور سرمربی تیم فوتبال اسوای رینگ کامبوج که تیمش در گروه هفتم مسابقات AFC کاپ حضور دارد در این مورد اظهار داشت: هیچ اطمینانی در مورد آینده مسابقات وجود ندارد و ما مطلع نیستیم که قرار است چه اتفاقی رخ دهد. همه آن چیزی که تا امروز شنیده‌ایم بحث و بررسی است و موضع رسمی در این مورد اعلام نمی‌شود که بدانیم چه اتفاقی رقم خواهد خورد.
,
 
,
سرنوشت فصل جاری رقابت‌های AFC کاپ آسیا مشخص نیست در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در قبال حامیان مالی متعهد است تا رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را پیش از پایان سال 2020 به اتمام برساند.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه