اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی استان:

طرح "منزلت فعالان اقتصادی" در قزوین اجرایی شود

طرح "منزلت فعالان اقتصادی" در قزوین اجرایی شود
مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: طرح منزلت فعالان اقتصادی از خواسته‌های ما در بخش اقتصاد بوده و آماده همکاری در این حوزه و سایر موضوعات مورد نیاز هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ مهدی بخشنده در همایش بیانیه گام دوم انقلاب، جهش تولید و امنیت فراگیر مناطق صنعتی که ظهر امروز(چهارشنبه) در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، درباره نقش امنیت در اقتصاد اظهار کرد: در کنار فعالیت‌های نیروی انتظامی افرادی که اشتغال ایجاد کرده‌اند نیز از مدافعان امنیت به شمار می‌آیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: در شرایط کنونی ما در منطقه از نظر امنیت جزء بهترین کشورها هستیم که به دلیل رشادت‌ها و باورهای دینی حاصل شده است، باید توجه داشت که سرمایه گذاران به دنبال فضای امن هستند و نیروی انتظامی با ایثار و فداکاری این امنیت را به همراه آورده است.

,

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین تصریح کرد: درواقع فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری افراد خارجی در کشور در نتیجه فعالیت و اقدامات دلیرانه نیروی انتظامی بوده و این موضوع بسیار ارزشمند است.

,

وی ابراز کرد: باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب، جهش تولید و امنیت فراگیر در مناطق صنعتی، بنا شد تبادل نظری بین مدافعان امنیت در حوزه اشتغال و تولید با نیروی انتظامی برقرار شود.

,

بخشنده افزود: افراد بسیار زیادی در خارج از مرزها، خواهان عدم موفقیت ما هستند؛ اما ما در سال گذشته علی‌رغم فشارها 70 درصد اقتصاد را مدیریت کردیم و امسال نیز به تلاش بیشتری در این راستا نیاز است.

,

نقش مهم پلیس اقتصادی در کاهش قاچاق کالا

, نقش مهم پلیس اقتصادی در کاهش قاچاق کالا,

این مقام مسئول عنوان کرد: قاچاق کالا در 10 سال اخیر باعث شد اقتصاد با مشکل مواجه شود که ورود پلیس اقتصادی به این حوزه نقش بسیار مهمی در کاهش این معضل به همراه خواهد داشت؛ اکنون در بخش پلیس آگاهی، جرایم کنترل و کاهش می‌یابد در زمینه اقتصادی نیز با اجرای مدلی مشابه، موفقیت‌هایی حاصل می‌شود.

,

وی ادامه داد: ما به مدل‌های جدیدی نیاز داریم که در کنار ارتقای فیزیکی، در زمینه تکنولوژی نیز به امنیت توجه داشته و در این زمینه نیز در بخش اقتصادی جرایم را شناسایی و کنترل کرد.

,

بخشنده گفت: سرمایه گذار بومی، ملی، ایرانی مقیم خارج از کشور و خارجی جزء انواع سرمایه گذاران هستند که در راستای کمک به رشد و بهره وری اقتصادی و به دنبال آن ممانعت از انحرافات اجتماعی تلاش کرده‌اند.

,

وی در پایان بیان کرد: طرح منزلت فعالان اقتصادی از خواسته‌های ما در بخش اقتصاد بوده و آماده همکاری در این حوزه و سایر موضوعات مورد نیاز هستیم و مصمم و با تمام قوا در کنار فرماندهی انتظامی خواهیم بود تا به صورت مشترک استان به پایلوت خوبی درراستای این همراهی و همدلی تبدیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه