اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی:

اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در آذربایجان غربی

اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در آذربایجان غربی
محمود بدلی گفت: طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی در آذربایجان غربی به صورت پایلوت در جنوب استان در بخش باروق میاندوآب شروع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر؛ محمود بدلی مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی صبح امروز در جلسه اجرای طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی در فرمانداری میاندوآب، اظهار کرد: طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی در آذربایجان غربی به صورت پایلوت در جنوب استان در منطقه باروق میاندوآب شروع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی افزود: این طرح یک برنامه منسجم و همه جانبه برای توسعه بوده و در راستای آن به اعتبارات دولتی جهت دهی می کند که چگونه هزینه و سرمایه گذاری شود.

,

بدلی تصریح کرد: طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی زمینه توسعه همه جانبه در منطقه را ایجاد کرده و تمامی ابعاد در آن دیده شده است.

,

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی با بیان اینکه ایران از کشورهای حادثه خیز دنیا است، تصریح کرد: در این راستا نیز بنیاد مسکن برای مقاوم سازی و نوسازی واحدهای مسکن روستایی اقدامات خود را شروع کرده است.

,

وی افزود: مقرر شده سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور با استفاده از تسهیلات بانکی در روستاها مقاوم سازی و بهسازی شود که سهم آذربایجان غربی از این تعداد ۱۲ هزار واحد است.

,

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: تا امروز ۱۰۳ هزار نفر در سطح آذربایجان غربی به بانک ها جهت دریافت وام نوسازی و بهسازی معرفی شده اند که از این تعداد ۹۰ هزار نفر عقد قرارداد کرده و ۸۷ هزار نفر کار نوسازی را شروع و ۸۱ هزار نفر در مساکن ساکن شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه