اخبار داغ

فرماندار ملایر خبر داد؛

افزایش ۱۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در ملایر

افزایش ۱۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در ملایر
قدرت الله ولدی گفت: در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کشفیات مواد مخدر ۱۴ درصد افزایش‌یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ قدرت الله ولدی، فرماندار ملایر صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در شهرستان ملایر در راستای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: مواد مخدر یکی از مواردی است که دشمن به‌وسیله آن به دنبال فشار به کشور و آورده کردن جوانان ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: به همت مسئولین نیروی انتظامی و سایر ادارات شهرستان اقدامات خوبی در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر انجام‌شده است و در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کشفیات مواد مخدر ۱۴ درصد افزایش‌یافته است.

,

فرماندار ملایر با افزایش ۷ درصدی دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سه‌ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: کشفیات مواد در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ افزایش ۱۶ درصدی داشته است.

,

ولدی با اشاره به فعالیت ۹ کمپ ترک اعتیاد در شهرستان ملایر بیان کرد: از تعداد کل این کمپ‌ها ۸ مورد در بخش آقایان و یک کمپ در بخش بانوان فعالیت می‌کنند.

,

وی  افزود: در سال ۹۸ بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ معتاد بی ترک اعتیاد در کمپ‌ها مستقر شدند که به ۲۴ نفر از بهبودیافتگان ۹۹۰ میلیون تسهیلات اشتغال‌زایی اعطاشده است.

,

فرماندار ملایر بابیان اینکه ۱۴ مرکز بهداشت در شهرستان متادون درمانی انجام می دهند، عنوان کرد: در سال ۹۸ بیش از ۳ هزار نفر در این مراکز بهداشتی برای درمان اعتیاد خدمات دریافت کردند.

,

ولدی به همراهی بسیج با نیروی انتظامی در مسئله مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: قرارگاه جوادالائمه (ع) در بسیج در حوزه مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کنند.

,

وی ادامه داد: توزیع بروشور، شناسایی نقاط و روستاهای آلوده، پاک‌سازی مناطق آلوده و عملیات دستگیری خرده‌فروشان ازجمله اقدامات انجام‌شده در راستای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان است.

,

 ۹۰ درصد مبتلایان جدید کرونا در مجالس عروسی و عزا  گرفتار  این ویروس شده‌اند

,  ۹۰ درصد مبتلایان جدید کرونا در مجالس عروسی و عزا  گرفتار  این ویروس شده‌اند,  ۹۰ درصد مبتلایان جدید کرونا در مجالس عروسی و عزا  گرفتار  این ویروس شده‌اند,

فرماندار ملایر با تأکید بر مراقبت خانواده‌ها از فرزندان خود تصریح کرد: خانواده‌ها باید نگران فرزندان خود باشند و اجازه ندهند با دوستان ناباب مراوده داشته باشد.

,

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای مقابله با کرونا نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش شیوع مجدد این ویروس از هفته گذشته محدودیت‌های جدید در شهرستان اعمال شد.

,

فرماندار ملایر افزود: لغو برگزاری مراسم در بهشت هاجر و مسدود کردن آن و عدم اجازه چاپ اعلامیه توسط چاپخانه‌داران ازجمله این موارد است.

,

وی بابیان اینکه  تالارها نیز بر اساس بخشنامه‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت اجازه برگزاری مراسم‌های مختلف رادارند، تأکید کرد: متأسفانه با توجه برگزاری مجالس عروسی ر منازل شاهد شیوع بیشتر بیماری کرونا هستیم.

,

ولدی افزود: بر اساس گزارش‌ها ۹۰ درصد مبتلایان جدید به بیماری کرونا در مجالس عروسی گرفتار این ویروس شده‌اند و از مردم درخواست داشته موارد بهداشتی را بیش‌ازپیش رعایت کنند.

,

۹۵ درصد سارقان دستگیر شدند

, ۹۵ درصد سارقان دستگیر شدند, ۹۵ درصد سارقان دستگیر شدند,

محمدباقر سلگی فرمانده نیروی انتظامی ملایر نیز در این نشست به مهم‌ترین اقدامات پلیس در ملایر اشاره کرد و گفت: در سه ماه نخست امسال هیچ‌گونه جرم خشنی در ملایر ارتکاب نشده است.

,

وی با اشاره به کاهش ۱۵ درصدی سرقت در شهرستان تصریح کرد: ۹۵ درصد سارقان خودرو، احشام و منازل دستگیری شده و کشف سرقت منزل به زیر ۲۴ ساعت رسیده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: از ابتدای سال ۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و متلاشی‌شده است.

,

وی مقابله با خرده‌فروشان مواد مخدر را یکی از دغدغه‌های مردم دانشت و گفت:  در این حوزه ۷ درصد افزایش برخورد داشته‌ایم و هیچ مکان و محل امنی برای عرض‌اندام خرده‌فروشان و معتادان متجاهر وجود ندارد.

,

سلگی بیان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی نیروی انتظامی بحث پیشگیری است که با توجه به فراگیری کرونا برگزاری کلاس‌های آموزشی با چالش مواجه شده است.

,

وی در پایان گفت: پیش از بیماری کرونا برنامه پیشگیری به‌صورت جدی و مستمر توسط کارشناسان در حال اجرا بود و در مدارس برای دانش آموزان و اولیا کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه