اخبار داغ

قالیباف در دیدار صلاح الزواوی:

رژیم صهیونیستی دچار بحران فروپاشی است

رژیم صهیونیستی دچار بحران فروپاشی است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم جعلی صهیونیستی از درون با بحران فروپاشی مواجه است تا جایی که نخست وزیر جنایتکار این رژیم برای تشکیل دولت اشغالگر خود ماه‌هاست با بحران داخلی مواجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار ظهر امروز (چهارشنبه) با صلاح الزواوی، شیخ السفرای خارجی مقیم تهران و سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران، گفت: مقوله فلسطین پیش از آن که سیاسی باشد، مسئله اسلام است، حتی پیش از انقلاب اسلامی نیز امام خمینی (ره)، یاران ایشان و انقلابیون دغدغه فلسطین را داشتند و اهمیت این موضوع پس از انقلاب اسلامی ، برای همه ایرانیان بیشتر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ثبات در مسیر مقاومت تا پیروزی و با اشاره به مواضع مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آزادسازی قدس شریف افزود: حمایت‌های ایران از فلسطین و غزه نشان‌دهنده سیاست اصولی ما در قبال فلسطین است. رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد با گذشت زمان و تغییر نسل، جوانان فلسطینی سرزمین و تاریخ خود را از یاد می‌برند در حالی که علیرغم گذشت 7 دهه از اشغال سرزمین تاریخی فلسطین، جوانان این سرزمین با وجود سختی، آوارگی و جنگ نسبت به حفظ ارزش ها ، اهداف و سرزمین خود مصمم‌تر شده اند.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی قدس شریف را مسئله اسلام دانست و افزود: رژیم جعلی صهیونیستی از درون با بحران فروپاشی مواجه است تا جایی که نخست وزیر جنایتکار این رژیم  برای تشکیل دولت اشغالگر خود ماه‌هاست با بحران داخلی مواجه است.

,

وی با گرامیداشت یاد شهید سردار سلیمانی به خدمات این شهید بزرگوار اشاره کرد و ادامه داد: به یاری خدای بزرگ مسیر آینده روشن است و مبارزات حق طلبانه تا رسیدن به موفقیت نهایی ادامه می‌یابد.

,

صلاح الزواوی شیخ السفراء و سفیر فلسطین ضمن تبریک به قالیباف به مناسبت انتخاب ایشان به ریاست مجلس شورای اسلامی ، ایران را کشوری بزرگ و مهم در منطقه دانست و یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) طراحی را عملیاتی ساختند  که طرح دشمنانه آمریکایی – صهیونیستی را به چالش کشید.

,

وی با بیان اینکه طرح آمریکایی – صهیونیستی تنها مربوط به فلسطین نبود بلکه اردن، سوریه، لبنان، عراق، بخشی از عربستان سعودی را نیز درگیر می‌کرد، ادامه داد: رژیم صهیونیستی با اجرای این طرح به دنبال گسترش قلمرو خود بود که امام خمینی (ره) از تحقق این اهداف جلوگیری کرد.

,

سفیر فلسطین وحدت جهان اسلام و آزادسازی فلسطین را از جمله اهداف طرح امام خمینی (ره) در مواجهه با رژیم صهیونیستی برشمرد و ادامه داد: پیگیری تحقق این اهداف توسط ایران موجب اعمال تحریم‌ها و 8 سال جنگ تحمیلی بود و انرژی و بمب هسته‌ای بهانه‌ای بیش نبود.

,

وی با بیان اینکه آیت‌الله خامنه‌ای پس از امام خمینی آزادسازی فلسطین و وحدت جهان اسلام را مصصم پیگیری می‌کنند، ادامه داد: در حال حاضر این اهداف منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست و به سایر کشورها نیز گسترش یافته است.

,

سفیر فلسطین با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از وحدت کشورهای اسلامی، زوال اسرائیل را  قطعی دانست.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه