اخبار داغ

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی خبر داد

پلمپ 257 واحد صنفی متخلف در خراسان‌جنوبی

پلمپ 257 واحد صنفی متخلف در خراسان‌جنوبی
حیدری گفت: 257 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خراسان جنوبی پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی اکبر حیدری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران از پلمپ 257 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی افزود: اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی در راستای وظایف محوله، از ابتدای شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های مرتبط با صنوف پر خطر وطرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند را برابر مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا در سطح استان اجرا کرده است.
,
 
,
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف درخصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مأموران اماکن پلیس امنیت عمومی خراسان‌جنوبی با همکاری اداره بهداشت از واحدهای صنفی در سطح استان بازدید کردند.
,
 
,
حیدری بیان کرد: از ابتدای شیروع ویروس کرونا، با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و مطالبه عمومی ایجاد شده از سوی شهروندان نسبت به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی از اصناف متخلف، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های مسئول؛ تعداد 257 واحد صنفی متخلف پلمپ شد.
,
 
,
5 واحد قلیان خانه سنتی پلمپ شد
, 5 واحد قلیان خانه سنتی پلمپ شد, 5 واحد قلیان خانه سنتی پلمپ شد,
 
,
وی خاطر نشان کرد: تعداد 8 تالار پذیرایی، 3 واحد گیم نت و 5 واحد قلیان خانه‌های سنتی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی یک هفته گذشته پلمپ شده است.
,
 
,
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که هدف از اجرای این طرح‌ها رعایت قوانین نظام صنفی و پروتکل‌‌های بهداشتی جهت پیشگیری از ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه است، اظهار کرد: برابر ماده 27 و 28 قانون نظام صنفی با واحدهای صنفی متخلف برخورد شده است.
,
 
,
حیدری با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع ویروس کرونا، به شهروندان توصیه کرد: حتی المکان شهروندان از شرکت در نشست‌های خانوادگی،جلسات عروسی یا موارد غیر ضروری خودداری کنند تا این ویروس منحوس از سطح جامعه ریشه کن شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه