اخبار داغ

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

30 باند مواد مخدر در خراسان‌جنوبی متلاشی شد

30 باند مواد مخدر در خراسان‌جنوبی متلاشی شد
فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 30 باند حمل و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار مجید شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس خراسان جنوبی در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ در 3 ماه ابتدایی سال جاری 22 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 111 درصدرشد داشته است و این نشان دهنده تلاش‌های هدفمند پلیس در برخورد با سرباندهای قاچاق مواد مخدر و خرده فروشان مواد افیونی است.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در سال 98 نیز 50 تن انواع مواد مخدر کشف و 5 هزار و 642 نفر دستگیر شدند که در این رابطه 71 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و یک هزار و 291 دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین توقیف شد.
,
 
,
شجاع با اشاره به سال روز جهانی مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: این روز فرصتی مغتنم برای گسترش آگاهی و جلب حمایت عمومی علیه آسیب‌های ویران‌گر مواد مخدر و ارائه راهکارهای کارساز در پیکار بی امان و همه جانبه با این معضل بزرگ اجتماعی است.
,
 
,
وی افزود: فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی با بهره‌گیری از تمام ظرفیت و امکانات موجود، گام‌های موثری در فرایند مبارزه با مواد مخدر برداشته و با تقدیم 104 شهید گرانقدر در راه مبارزه با مواد مخدر با قاطعیت در برابر سوداگران مرگ ایستادگی کرده است.
,
 
,
30 باند مواد مخدر متلاشی شد
, 30 باند مواد مخدر متلاشی شد, 30 باند مواد مخدر متلاشی شد,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که از ابتدای سال جاری تا کنون 30 باند حمل و توزیع مواد مخدر متلاشی شده ،افزود: در این رابطه 463 دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین توقیف و یک هزار و 627 نفر نیز دستگیر شدند.
,
 
,
شجاع توزیع مواد مخدر و تلاش برای سهولت دسترسی جوانان به این ماده در سطح جامعه را یکی از توطئه‌های بزرگ دشمنان در عصر حاضر بر شمرد و تاکید کرد: فرهنگسازی مناسب در پیشگیری از مبتلا شدن افراد جامعه و سقوط آنان در دام اعتیاد، بسیار موثر و مفید است.
,
 
,
وی افزود: آگاهسازی اقشار مختلف جامعه یکی از اولویت‌های کاری پلیس است که با توجه به شیوع و گستردگی ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، رویکرد کارشناسان نیروی انتظامی استان بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی مبتنی بر آموزش در فضایی سایبری است.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: مواد مخدر یکی از معضلات مهم اجتماعی است که توسط باندهای بزرگ مواد مخدر و مافیای جهانی با هدف آلوده کردن جوانان و سست کردن بنیان خانواده‌ها در جوامع بشری هدایت می‌شود.
,
 
,
شجاع خاطر نشان کرد: مافیای مواد مخدر به سمت قاچاق مواد مخدر روانگردان و صنعتی تغییر رویه داده است به طوری که کشفیات مواد مخدر صنعتی در 3 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 35 درصد افزایش داشته است و تنها با هوشیاری خانواده‌ها و کنترل فرزندان می‌توان جلوی توسعه مصرف این گونه از مواد مخدر ایستادگی کرد.
,
 
,
وی عنوان کرد: در کنار اقدامات پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ، بحث فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی همواره بایستی در دستور کار همه ادارات و نهادهای دولتی به ویژه ادارات متولی فرهنگ و آموزش جامعه، همچون آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد ، دانشگاه ها ، اداره تبلیغات اسلامی و... قرار گیرد و همه دستگاه‌ها در بستر یک عزم همگانی، در راستای مبارزه با مواد مخدر تلاش کنند.
,
 
,
 فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی تلاش در مسیر تأمین آرامش فردی و اجتماعی مردم را توفیقی ارزشمند و الهی برای کارکنان پلیس خراسان جنوبی دانست و افزود: پلیس همواره با تمام توان و در چارچوب قانون، برخورد با مجرمان و اخلالگران نظم و امنیت عمومی را در دستور کار خود قرار داده است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه