اخبار داغ

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی خبر داد

برگزاری 14 عنوان برنامه در دهه کرامت/ خانه‌های ورزش روستایی تجهیز می‌شوند

برگزاری 14 عنوان برنامه در دهه کرامت/ خانه‌های ورزش روستایی تجهیز می‌شوند
عزیزی با اشاره به این‌که بیش از 14 عنوان برنامه در دهه کرامت برگزار می‌شود، گفت: خانه‌های ورزش روستایی تجهیز می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: بیش از 14 عنوان برنامه در دهه کرامت برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی با بیان این‌که همایش ورزش صبحگاهی این اداره با حضور معاونین و کارکنان برگزار شد، افزود: همچنین به مناسبت ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، طی مراسمی از دختران شاغل در این اداره تقدیر و تجلیل شد.
,
 
,
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: برگزاری نشست بصیرتی با محوریت تبیین سیره حضرت فاطمه معصومه (س)، ارائه مشاوره رایگان به دختران 18 تا 35 سال، برگزاری جشن میلاد به صورت مجازی، مصاحبه با ملی‌پوشان دختر و برگزاری مسابقات و چالش‌های ورزشی فضای مجازی برای بانوان از جمله برنامه‌های این اداره در دهه کرامت است.
,
 
,
عزیزی از تجهیز خانه‌های ورزش روستایی خبر داد و تصریح کرد: این مراسم روز پنج‌شنبه با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.
,
 
,
وی افزود: برگزاری جلسات آموزشی استفاده از مکمل‌های ورزشی، تجلیل از تشکل های مردمی جهادگران خدمت و سلامت، برگزاری مسابقه کتابخوانی و بازخوانی وصیت نامه شهید سردار سلیمانی از جمله برنامه‌های این اداره در این ایام است.
,
 
,
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: دیدار با مجمع سمن‌ها، برگزاری پویش فراخوان جشنواره نشان خانواده فاطمی و مسابقه حفظ صلوات خاصه امام رضا (ع) ویژه فرزندان کارکنان اداره از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام دهه کرامت است.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه