اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی:

دستگاه‌های اجرائی از هرگونه اقدامات پیشگیرانه در وقوع جرم استقبال می‌کنند/عملکرد رئیسی، امید تازه‌ای در دل مردم ایجاد کرده است

دستگاه‌های اجرائی از هرگونه اقدامات پیشگیرانه در وقوع جرم استقبال می‌کنند/عملکرد رئیسی، امید تازه‌ای در دل مردم ایجاد کرده است
معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه دستگاه اجرائی استان از هرگونه اقدامات پیشگیرانه در وقوع جرم و فساد با جدیت استقبال می کند، گفت: امروز همه موظف هستیم در عرصه پیشگیری از وقوع جرم به دستگاه قضائی کمک کنیم و همه باید در عرصه های فعالیتی نسبت به این مسئله مهم برنامه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیارآفتاب؛  بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی امروز در همایش استانی گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: علیرغم اینکه در ابتدای شیوع بیماری کرونا استان مرکزی رتبه دوم در کشور بود اما امروز خوشبختانه با همت و تلاش های همه مجموعه استان جزء ۱۰ استان آخر در کشور هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

اکرمی اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده کرونا در برخی از نقاط کشور و ترددهای که به استان مرکزی وجود دارد خواهشمندیم مردم همواره بر رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند باشند تا شرایط استان به مرحله خطرناک و بحرانی دست پیدا نکند.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه در مدت حکومت داری کوتاه امیرالمؤمنین(ع) درس‌های بزرگی برای جامعه بشریت وجود دارد که امروز همه باید از این درس‌های بزرگ به خوبی استفاده کنیم افزود: مقطع حکومت داری امیرالمؤمنین(ع) به‌عنوان الگوی عینی قضاوت در نظام اسلامی مطرح است که امروز باید در دستور کار قضات شریف باشد.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی هفته قوه قضائیه را یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های معمار دستگاه قضائی شهید دکتر بهشتی دانست و افزود: گرامیداشت این هفته می‌تواند درس‌های زیادی را برای ما بازخوانی کند. شهید بهشتی(ره) قاضی تراز انقلاب اسلامی بود چراکه زندگی شهید بهشتی(ره) در همه ابعاد بسیار درس‌آموز است و امروز قضات شریف در نظام اسلامی باید شهید بهشتی را به‌عنوان الگوی عملیاتی خود قرار دهند.

,

اکرمی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم قاضی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم باید مؤلفه‌های رفتاری و شاخص‌های عملکردی شهید بهشتی را در جامعه پیاده کنیم.اگر امروز دستگاه قضائی با تعداد اندکی از افراد درونی خود برخورد قاطعانه و جدی دارد نشان از صلابت، اقتدار، سلامت و پاکدست این دستگاه است.

,

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه با آمدن آیت الله رئیسی در قوه قضائیه و عملکرد کوتاه ایشان یک امید تازه ای در دل مردم ایجاد شده است افزود: امروز پیمودن راه شهید بهشتی در دستگاه قضائی بیش از گذشته در حال نمایش است و این عملکرد در دوران ریاست آیت الله رئیسی کاملا قابل تقدیر و ستایش است.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه دستگاه اجرائی استان از هرگونه اقدامات پیشگیرانه در وقوع جرم و فساد با جدیت استقبال می کند اظهار کرد: چراکه معتقدیم پیشگیری، از ایجاد مشکلات جلوگیری خواهد کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز همه موظف هستیم در عرصه پیشگیری از وقوع جرم به دستگاه قضائی کمک کنیم و همه باید در عرصه های فعالیتی نسبت به این مسئله مهم برنامه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه