اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون اقتصادی:

مدیریت بازار مسکن در کوتاه و بلندمدت امکان‌پذیر است/ رها کردن بازار مسکن در این چند سال توسط دولت

مدیریت بازار مسکن در کوتاه و بلندمدت امکان‌پذیر است/ رها کردن بازار مسکن در این چند سال توسط دولت
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دولت در این چند سال بازار مسکن را رها کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: بازار مسکن جز اولویت‌های کمیسیون اقتصادی است، جمعی از نمایندگان در کمیسیون های مختلف جمع بودند و راجع به بازار مسکن به جمعی بندی خوبی در این زمینه می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله حل کردن مشکلات بازار مسکن با یک کار و اقدام شدنی نیست، بسته ای از اقدامات که به عنوان مثال شامل بحث های مالیاتی و مشوق ها برای تحریک بحث ساخت و ساز می تواند باشد.
,
 
,
وی افزود: این بسته ها پیشنهادی مجلس اما اجرا کننده آن دولت است؛ شاید این بحث بازار مسکن را به کمیسیون اقتصاد و یا عمران بیاوردیم.
,
 
,
طغیانی با بیان اینکه مدیریت بازار مسکن در کوتاه و بلند مدت امکان پذیر است، تصریح کرد: کارهای متعددی در این زمینه می تواند انجام داد اما متاسفانه دولت در این چند سال بازار مسکن را رها کرده است.
,
 
,
وی اضافه کرد: عرضه مسکن مورد نیاز در این چند سال رها شده و چند ماهی است که تازه دولت به فکر وضعیت مسکن افتاده است.
,
 
,
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت مصوبات قبلی مانند مالیات بر خانه های خالی را رها کرده است؛ سامانه این مالیات بر خانه های خالی طراحی شده و پیگیری اجرای این قانون هستیم.
,
 
,
وی ادامه داد: عرضه خانه های ساخته شده در حال حاضر تنها راه مدیریت وضعیت بازار مسکن است که می توان انجام داد.
,
 
,
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مدیریت بلند مدت بازار مسکن باید از دولت بخواهیم برنامه های خود را بیاورد؛ از زمانی که هر تصمیمی در زمینه مسکن گرفته شود تا تاثیرات آن در بازار احساس شود دو سال زمان می برد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه