اخبار داغ

فرمانده سپاه قدس گیلان:

گیلان در توسعه زیرساخت ها و مسائل محیط زیستی دارای بحران های جدی است/ آبرو گذاشتیم و از سردار محمد برای حل مشکلات دعوت کردیم‌

گیلان در توسعه زیرساخت ها و مسائل محیط زیستی دارای بحران های جدی است/ آبرو گذاشتیم و از سردار محمد برای حل مشکلات دعوت کردیم‌
سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استان گیلان در توسعه زیرساخت ها و مسائل محیط زیستی دارای بحران های جدی است، گفت: اگر شورا همدل باشد، مردم هم پشتیبان باشند مشکلات حل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز در نشست امضای چهار تفاهمنامه پروژه های عمرانی و کلنگ زنی و آغاز عملیات یک پروژه بزرگ حضور شهردار و اعضای شورای شهر رشت اظهار کرد: استان گیلان در توسعه زیرساخت ها و مسائل محیط زیستی دارای بحران های جدی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی با اشاره به سفر سردار سلیمانی به رشت و نظر ایشان درباره مشکلات گیلان گفت: سردار گفت که مسئولین شما در فکر مردم نبوده و حواسشان به مشکلات مردم نیست.

,

آبرو گذاشتیم و از سردار محمد برای حل مشکلات دعوت کردیم‌

, آبرو گذاشتیم و از سردار محمد برای حل مشکلات دعوت کردیم‌,

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سپاه در سخت ترین و بدترین مناطق کار و خدمت می کند گفت: ما کمی نگران هستیم زیرا سپاه نباید کاری را شروع کرده و بر زمین بگذارد، آبرو گذاشتیم و از سردار محمد برای حل مشکلات دعوت کردیم‌.

,

وی تصریح کرد: شورا همدل باشد، مردم هم پشتیبان باشند مشکلات حل خواهد شد.

,

با این وضعیت مردم جایگاه ما مسئولین در جهنم است

, با این وضعیت مردم جایگاه ما مسئولین در جهنم است,

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه با این وضعیت مردم جایگاه ما مسئولین در جهنم است اذعان کرد: خواهش میکنم دست به دست هم داده و کنار هم باشیم و صادقانه مشکلات را حل کنیم.

,

در ادامه علی فتح‌اللهی، فرماندار رشت با بیان اینکه اصل نام شهر رشت «بیه» به معنای حد واسطه بین دورودخانه بوده و نشان از اهمیت رودخانه‌ها دارد اظهار کرد: نام شهر رشت نشان می‌دهد که بسیار تأثیر گذار است.

,

فتح اللهی با اشاره به حضور سپاه در انجام این پروژه ها گفت: سپاه وظیفه دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی را بر عهده دارد.

,

فرماندار رشت ادامه داد: این ۲رودخانه در شان شهر رشت نیست و مردم از ما انتظار دارند؛ مردم از شهرداری و شورای شهر رشت انتظار جدول سازی ندارند بلکه باید زیرساخت ها درست شوند.

,

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه‌ها رضایت مردم را در پی دارد افزود: مردم رشت به قرارگاه خاتم افتخار خواهند کرد و امیدواریم با زدن این کلنگ همه همدل شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه