اخبار داغ

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مطرح کرد؛

مدیریت در اجرای پروژه ها حرف اول را می زند/ احداث پارکی مخصوص بانوان اهدایی قرارگاه خاتم الانبیاء به دختران شهر رشت

مدیریت در اجرای پروژه ها حرف اول را می زند/ احداث پارکی مخصوص بانوان اهدایی قرارگاه خاتم الانبیاء به دختران شهر رشت
سردار محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) افزود: بر اساس دعوت مسئولین رشت و با توجه به اینکه عزم حل مشکلات شهری را در مسئولین این شهر دیدم در جمع شما حضور یافتم تا مشکلات رودخانه های شهر رشت، پل های روگذر و زیرگذر و پروژه‌های بیمارستان پورسینا و رازی حل کنیم که به صورت تهاتر ملکی یا نقدی اتفاق خواهد افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی،  فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پیش از ظهر امروز در نشست آغاز عملیات مشترک عمرانی شورا و شهرداری رشت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با بیان اینکه این اعتماد شما به قرارگاه مسیولیت ما را بیشتر می کند اظهار کرد: قرارگاه خاتم یک روحیه خودباوری ایجاد کرده که هرکار سختی با نیرو های جوان، مؤمن و انقلابی حل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی با تاکید بر گوش فرا دادن به فرمایشات رهبر انقلاب در روستای آبادانی کشور، بیان کرد: قرارگاه خاتم در همه عرصه‌ها فعال و پیشتاز بود و بسیاری از پروژه‌هایی مثل پل صدر، پل طبیعت، متروی شهری هشتگرد، تونل نیایش و … که امروز باعث تسهیل زندگی مردم در شهر تهران شده از جمله فعالیت های قرارگاه است‌.

,

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در ادامه تصریح کرد: علت خوشنامی قرارگاه این است که یک مجموعه رسالت محور است که در راستای رفاه مردم فعالیت می کند.

,

وی با اشاره به وجود مجموعه ای از ظرفیت ها در استان گیلان، خاطرنشان کرد: گیلان دارای شیلات، کشاورزی، معدن، مرزهای زمینی‌ و دریایی و بارش خوب و عالی است؛ اگر این استان با این ظرفیت اگر استانی کوچک در اروپا بود منفعت های بسیاری برای مردم ایجاد می‌کردند.

,

سردار محمد با تاکید بر اینکه مدیریت حرف اول را می‌زند و منابع باید درست مصرف شود افزود: به نوبه خود در استان حضور داشتیم، در بحث راه‌آهن رشت به آستارا بودیم و اگرچه قرارداد ها هنوز امضا نشده ولی ما کارها را کمی پیش بردیم.

,

علت حضورم وجود عزم حل مشکلات شهری رشت در مسئولین است

, علت حضورم وجود عزم حل مشکلات شهری رشت در مسئولین است,

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) افزود: اکنون بر اساس دعوت مسئولین رشت و با توجه به اینکه این عزم حل مشکلات شهری را در مسیولین دیدم در جمع شما حضور یافتم تا مشکلات رودخانه های شهر رشت، پل های روگذر و زیرگذر و پروژه‌های بیمارستان پورسینا و رازی حل کنیم که به صورت تهاتر ملکی یا نقدی اتفاق خواهد افتاد.

,

احداث پارکی مخصوص بانوان و دختران اهدایی قرارگاه خاتم به بانوان شهر رشت

, احداث پارکی مخصوص بانوان و دختران اهدایی قرارگاه خاتم به بانوان شهر رشت,

وی با بیان اینکه احداث پارک بانوان برای دختران شهر رشت نیز اهدایی قرارگاه ما به بانوان این شهر است گفت: در هرجایی که همدلی مسئولین را داشتیم موفق عمل کردیم.

,

سردار محمد در رابطه با تأمین منابع مالی این پروژه ها بیان کرد: برای تأمین مالی باید فکر اساسی کرد و ما با تمام ظرفیت ها در خدمت این پروژه ها و مردم هستیم‌.

,

امضای تفاهمنامه اجرای پروژه های بزرگ شهری رشت

, امضای تفاهمنامه اجرای پروژه های بزرگ شهری رشت,

این دیدار که در ساختمان تاریخی شهرداری برگزار شد منجر به امضای تفاهمنامه اجرای پنج پروژه بزرگ شهری رشت به ارزش بیش از چهار هزار میلیارد تومان شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه