اخبار داغ

رئیس کمیته امداد عنوان کرد:

تا ۱۸ ماه آینده هیچ نیازمندی در خراسان شمالی بدون مسکن نخواهد بود / پیش بینی ایجاد ۵ هزار شغل در سال ۹۹ برای مددجویان

تا ۱۸ ماه آینده هیچ نیازمندی در خراسان شمالی بدون مسکن نخواهد بود / پیش بینی ایجاد ۵ هزار شغل در سال ۹۹ برای مددجویان
رئیس کمیته امداد به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین استانداری خراسان شمالی، سپاه استان و کمیته امداد با موضوع اشتغال، ازدواج و مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: طی این تفاهم نامه، تا ۱۸ ماه آینده هیچ نیازمندی در خراسان شمالی فاقد مسکن نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، مرتضی بختیاری،  رئیس کمیته امداد ظهر امروز در مرکز استان خراسان شمالی در جمع اصحاب رسانه استان اظهار داشت: استان خراسان شمالی با سه هزار شهید متناسب با جمعیت، دومین استان کشور است که بیشترین شهید را دارد و این نشان دهنده علاقه دینی مردم این خطه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک, عصراترک, عصراترک, ، مرتضی بختیاری،  رئیس کمیته امداد ظهر امروز در مرکز استان خراسان شمالی در جمع اصحاب رسانه استان اظهار داشت: استان خراسان شمالی با سه هزار شهید متناسب با جمعیت، دومین استان کشور است که بیشترین شهید را دارد و این نشان دهنده علاقه دینی مردم این خطه است.,

وی با بیان اینکه  اتحاد و انسجام در این استان موجب موفقیت و گره گشایی از مشکلات استان خواهد شد، ادامه داد:  در رزمایش مواسات در ماه مبارک رمضان سال جاری، کمیته امداد استان تعداد سه هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۲۰۰ هزار تومان بین مددجویان توزیع کرد.

,

بختیاری با اشاره به اینکه در سال گذشته در خراسان شمالی، کمیته امداد با اعطای ۱۴۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ۳۴۰۰ شغل برای مدد جویان این استان ایجاد کرد ،افزود: پیش بینی شده است در سال جاری تعداد اشتغال را به پنج هزار شغل با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

,

این مقام مسئول به بخش 44 درصدی جمعیت روستا نشین خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: لازم به توجه است که با ایجاد اشتغال و فراهم  سازی شرایط اشتغال شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم.

,

رئیس کمیته امداد کشور توانمندسازی و خودکفایی در اشتغال را ماموریت اصلی این نهاد اعلام کرد و گفت: دو گروه از مددجویان کمیته امداد شامل بیماران صعب العلاج و سالمندان مادام العمر از خدمات این نهاد بهره مند هستند اما تلاش برای توانمند کردن سایر مددجویان کمیته امداد ادامه دارد.

,

بختیاری گفت: یکی از اهداف سفر به استان خراسان شمالی، انعقاد تفاهم نامه سه جانبه ما بین استانداری، سپاه استان و کمیته امداد با موضوع اشتغال، ازدواج و مسکن مددجویان بوده است.

,

وی یادآور شد: براساس این تفاهم نامه، تمام تلاش مان بر این خواهد بود که تا ۱۸ ماه آینده هیچ نیازمندی در خراسان شمالی فاقد مسکن نخواهد بود.

,

 

,

کمیته امداد؛ خدمتی کریمانه با حفظ شخصیت نیازمندان

, کمیته امداد؛ خدمتی کریمانه با حفظ شخصیت نیازمندان, کمیته امداد؛ خدمتی کریمانه با حفظ شخصیت نیازمندان,

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: کرامت واژه ای پربار است که یکی از ماموریت های اولیا و انبیا الهی تحقق کرامت در زندگی  بشر بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از جلوه های کرامت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد و گفت: کمیته امداد در واقع خدمت کریمانه به نیازمندان با تاکید بر حفظ احترام و شخصیت افراد است و باید با تمام توان در راستای توانمندسازی نیازمندان استان گام برداشته شود.

,

 

,

انسجام بین اجزای حاکمیتی استان جایگزین ندارد

, انسجام بین اجزای حاکمیتی استان جایگزین ندارد, انسجام بین اجزای حاکمیتی استان جایگزین ندارد,

محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه استان خراسان شمالی غیر برخوردار است، اظهار داشت: این در حالی است که توان ما برای خدمت به مردم وجود انسجام بین تمامی اجزای حاکمیت است که این هم افزایی جایگزین نداشته ها شده است که آن را با چیزی عوض نخواهیم کرد.

,

وی ادامه داد: مردم خراسان شمالی به واسطه حضورشان در عرصه های مختلف قبل و بعد از انقلاب شایسته دریافت خدمات برتر هستند.

,

 

,

افتخار سپاه و بسیج خدمتگذاری به مردم است

, افتخار سپاه و بسیج خدمتگذاری به مردم است, افتخار سپاه و بسیج خدمتگذاری به مردم است,

سردار چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه افتخار سپاه و بسیج خدمتگذاری به مردم است ،گفت: با انعقاد این تفاهم نامه، تلاش بر این است که خدمتی دیگر برای محرومان ایجاد شود.

,

 

,

انتهای پیام. / رحمانی

, انتهای پیام. / رحمانی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه