اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد:

مدارس خلیل آباد نیازمند تجهیزات است/ بهره‌برداری 6 پروژه آموزشی در هفته دولت

مدارس خلیل آباد نیازمند تجهیزات است/ بهره‌برداری 6 پروژه آموزشی در هفته دولت
روشندل با بیان اینکه آموزش و پرورش خلیل آباد 30 پروژه در حال اجرا دارد گفت: هر ساله بالغ بر ۷۰۰ دانش آموز جدید به جمعیت دانش آموزان شهرستان افزوده می شود که نیاز است تجهیزات کامل و به روز به مدارس تزریق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمود روشندل، مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد ظهر امروز در نشست آموزش و پرورش خلیل آباد که در محل سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: پایان سال تحصیلی است و تنها پایه دوازدهم حدود 10 روز دیگر امتحان دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه با پایان یافتن سال تحصیلی، پروژه مهر که یکی از مهمترین پروژه ها در آموزش و پرورش محسوب می شود با ثبت نام دانش آموزان شروع شده است، خاطرنشان کرد: باید مقدمات ساماندهی نیروی انسانی را تمام کمبودهایی که هست آغاز کنیم و افزایش ساعات تدریس معلمان و تدریس مدیران نیز یکی از راه حل های برطرف کردن این کمبود محسوب می شود.

,

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با تاکید بر اینکه خلیل آباد رتبه اول ساماندهی نیروی انسانی در خراسان رضوی را دارا است، تصریح کرد: در مقطع ابتدایی باید هر مدرسه ای 91 دانش آموز داشته باشد تا حکم مدیر مستقل برای آن مدرسه زده شود.

,

وی با اشاره به اینکه با توجه به روند ساخت و سازی که انجام می شود تا پایان سال تحصیلی 95 درصد مدارس خلیل آباد از نعمت نمازخانه برخوردار خواهند شد، اذعان کرد: اولین چمن مصنوعی شهرستان خلیل آباد توسط مجموعه آموزش و پرورش افتتاح خواهد شد.

,

روشندل با بیان اینکه آموزش و پرورش خلیل آباد 30 پروژه در حال اجرا دارد، عنوان کرد: 6 پروژه آموزشی نیز در روستاهای ابراهیم آباد، بزنجرد و سعدالدین در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید تا دانش آموزان بتوانند از یک فضای آموزشی ایمن استفاده کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جاری بالغ بر ۱۰ هزار دانش آموز به جز مدارس پیش دبستانی در خلیل آباد در حال تحصیل بودند، تشریح کرد: هر ساله بالغ بر ۷۰۰ دانش آموز جدید به جمعیت دانش آموزان شهرستان افزوده می شود که نیاز است تجهیزات کامل به مدارس تزریق شود.

,

دبیر شورای آموزش و پرورش خلیل آباد طرح هجرت با همکاری بسیج دانش آموزی  در تابستان برای مدارس اجرا می شود، بیان کرد: ۱۵ مدرسه در سال گذشته با همکاری بسیج دانش آموزی در قالب طرح هجرت آماده سازی و بهسازی شد.

,

 

,

عدالت در ثبت نام و انتخاب مدارس باید مد نظر آموزش و پرورش باشد

, عدالت در ثبت نام و انتخاب مدارس باید مد نظر آموزش و پرورش باشد,

حمید سلطانی، دادستان خلیل آباد در این نشست با بیان اینکه مدرسه باید به مکان امنی برای دانش آموزان از هر حیث تبدیل شود تا زمینه ای برای آموزش بیشتر باشد، اظهار داشت: کلیه تهدیداتی که یک دانش آموز را از زمان خروج از منزل تا ورود به مدرسه و برگشت تهدید می کند باید لیست شود تا برای آن چاره اندیشی داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه معلم باید یک الگو رفتاری باشد  معلم در مسائل آموزشی تنها به برنامه های ابلاغی پسنده نکند، خاطرنشان کرد: دانش آموز بیشترین تاثیرپذیری را از معلم خود دارد و این ظرفیت باید مورد استفاده قرار گیرد و الگو رفتاری ایجاب می کند تا معلم خود از جهات مختلف مراقب رفتار و گفتار خودش باشد.

,

دادستان خلیل آباد با تاکید بر اینکه خیلی از مشکلات را می توان در کلاس درس دانش آموز حل کرد، افزود: اولیا شکایاتی از مدارس دارند و مجموعه آموزش و پرورش باید صبر بیشتر و گوش شنوایی در این زمینه داشته باشد.

,

وی با اشاره به اینکه رعایت عدالت در ثبت نام و انتخاب مدارس باید بر اساس ساز و کار مشخص انجام شود این عدالت موجب خوش بینی مردم و عدم اجرای آن باعث بدبینی می شود، اذعان کرد: ورود نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در برخورد با دانش آموز باعث تباه شدن آینده دانش آموز می شود.

,

سلطانی با اشاره به استفاده برخی از دانش آموزان از موتور سیکلت در سال تحصیلی، عنوان کرد: افراد زیر ۱۸ سال حق رانندگی با موتور سیکلت ندارد و اگر موتورسیکلت آنها در درب مدارس دیده شود مطمئناً نسبت به جمع آوری آنها اقدام خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه ازدواج های زودهنگام و عدم آشنایی به تکالیف خود و روابط زناشویی مشکلاتی را ایجاد می کند که باید برای آن چاره اندیشی شود، تشریح کرد: از معلمی که انتظار داریم الگوی رفتاری دانش آموز باشد باید به وضعیت معلم از نظر تعیین محل خدمت، ساعات تدریس و دروس علاقمند به تحصیل در نظر گرفته شود.

,

 

,

زیرساخت های توسعه مدارس غیرانتفاعی در خلیل آباد باید افزایش پیدا کند

, زیرساخت های توسعه مدارس غیرانتفاعی در خلیل آباد باید افزایش پیدا کند,

ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در این نشست با بیان اینکه آموزش از راه دور به صورت مجازی باعث یک حرکت جهنده در زیرساخت های آموزشی کشور شده ولی هنوز نتوانسته ساختار مورد نیاز را فراهم کند، اظهار داشت: دوران بعد از کرونا سیستم آموزشی یک سیستم متفاوت خواهد بود و تغییراتی که در سیستم اجتماعی ایجاد شده قطعا در سیستم آموزشی و پرورش رخ خواهد داد.

,

وی با بیان اینکه کرونا فرصتی برای آموزش و پرورش بود تا ساختار های خود را به روز کند، خاطرنشان کرد: آسیب های اجتماعی نظیر کودک همسری یا کودک آزاری در این ایام امکان دارد گریبان خانواده ها را بگیرد و آموزش و پرورش باید در زمینه جلوگیری از این آسیب ها تلاش های خود را انجام دهد.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه کمیته هوشمند سازی مدارس باید ذیل شورای آموزش و پرورش راه اندازی شود، تصریح کرد: اقدامات ارزشمندی در بحث عمرانی انجام می شود و هوشمند سازی مدارس نیز باید در این مدارس با کمک خیرین انجام شود.

,

وی با اشاره به اینکه در ثبت نام ها باید برای حضور کمتر والدین در مدارس برنامه ریزی شود، اذعان کرد: زیرساخت های توسعه مدارس غیرانتفاعی باید در سطح شهرستان افزایش پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه