اخبار داغ

اعطای تسهیلات قراض الحسنه به کارآفرینان برای جذب مددجویان کمیته امداد

اعطای تسهیلات قراض الحسنه به کارآفرینان برای جذب مددجویان کمیته امداد
مرتضی بختیاری از اعطای تسهیلات قرض الحسنه به کارآفرینان در صورت بکار گیری مددجویان کمیته امداد در واحدهای تولیدی خود خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)در بخش دیگری از برنامه های سفر دو روزه  خود به استان خراسان شمالی تولیدی نازلی در روستای توتلی در بخش جرگلان را افتتاح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از عصر اترک، بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)در بخش دیگری از برنامه های سفر دو روزه  خود به استان خراسان شمالی تولیدی نازلی در روستای توتلی در بخش جرگلان را افتتاح کرد., عصر اترک،,

 
در این بازدید محمد  یزدانی مدیر تولیدی از کارافرینی بین ۸۰ بانو در این منطقه گزارشی داد و گفت: ۵۰ نفر از بانوان مشغول کار در این واحد تولیدی تحت پوشش کمیته امداد امام هستند.

,
,

وی اظهار داشت: روزانه هزار دست لباس بچه گانه در این واحد، تولید می شود.

,

 یزدانی تصریح کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در استان این واحد با همکاری ستاد مقابله با کرونا تاکنون صد هزار ماسک تولید وتوزیع کرده است .

,

بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی ره به مدیر تولید قول یک میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه را در صورت جذب ۵۰ مددجوی دیگر برای این کارگاه تولید داد و گفت: یکی از طرح های اشتغالزایی نهاد کمیته امداد امام خمینی ره تشویق کارآفرینان است و از آنان جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان حمایت میکند.
وی با ابراز خرسندی از ایحاد اشتغال در این تولیدی گفت : این تولیدی تاکنون در دو مرحله ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی از کمیته امداد امام دریافت کرده است.
بختیاری در پایان سفر خود به درخواست محمدوحیدی نماینده مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز دختر برای ۸۰ بانوی مشغول به کار در تولیدی هدیه صد هزار تومان اهدا کرد .

,
,
,

استاندار نیز در این آیین از اخذ خسارت سیل و بارندگی خبر داد و گفت: استان ما در اخذ خسارت ها در زمان بارندگی خوب عمل کرده است و با جذب ۶ هزار و  ۴۵۰ واحد مسکونی جایگاه سوم را در کشور به خود اختصاص داده است .

,

محمدعلی شجاعی گفت : در استان کار به گونه پیش رفته است که بزودی شاهد افتتاح پنج هزار واحد مسکونی سیلزدگان خواهیم بود.

,

وی همچنین اهدای هزار راس دام و دو هزار لوازم خانگی به آسیب دیدگان از سیل و بارندگی در استان خبر داد.
 
انتهای پیام/رحیمی

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه