اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف سبزوار:

کرونا به 1500 واحد صنفی سبزوار آسیب زد/ ضرر 800 میلیاردی کرونا به اصناف

کرونا به 1500 واحد صنفی سبزوار آسیب زد/ ضرر 800 میلیاردی کرونا به اصناف
رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: بیش از 1500 واحد صنفی در سبزوار با مشکلات کرونایی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کیانی در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی واحدهای صنفی در سبزوار اظهار داشت: متأسفانه 1500 واحد صنفی در سبزوار به‌تبع مشکلات کرونایی تعطیل‌شده و یا در آستانه تعطیلی قرارگرفته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بابیان اینکه صنوف سبزواری بیشترین همکاری را در خصوص محدودیت‌های کرونایی با مسئولین داشتند ادامه داد: بیش از 95 درصد از اصناف در زمان اجرایی شدن محدودیت‌های کرونا تعطیل بوده و اقدام به دادوستد نکردند.

,

رئیس اتاق اصناف سبزوار در ادامه به زیان واردشده به واحدهای صنفی در سبزوار اشاره کرد و افزود: مجموع ضرر واحدهای صنفی در سبزوار به 800میلیارد می‌رسد که این رقم خسارت بزرگی به جامعه اصناف شهرستان است  و مسئولین برای جبران باید راه چاره اساسی بیندیشند.

,

کیانی همچنین بابیان اینکه 17 هزار واحد صنفی در سبزوار مشغول به فعالیت هستند ادامه داد: سالانه بیش از2 هزار واحد به این رقم اضافه می‌شود که خود نقش بسزایی در ایجاد اشتغال در کشور دارد.

,

وی ادامه داد: با حمایت دولت از واحدهای تازه تأسیس‌شده می‌توان به پایداری این مشاغل کمک کرد.

,

رئیس اتاق اصناف سبزوار در ادامه به بازرسی‌های مستمر و دوره‌ای از واحدهای صنفی توسط تیم بازرسی اتاق اصناف اشاره کرد و افزود: این بازرسی‌ها باهدف کنترل قیمت‌ها می‌تواند امنیت روانی جامعه در حوزه بازار را افزایش دهد و همشهریان با خیالی آسوده نسبت به تأمین اقلام موردنیاز خود اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه