اخبار داغ

خبری خوش برای صنعتگران:

وام کرونا به صنعتگران هرمزگانی پرداخت می‌شود/ ۱۲ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد

وام کرونا به صنعتگران هرمزگانی پرداخت می‌شود/ ۱۲ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد
ماشا الله خنجی رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی بستک گفت: تمام صنعتگران که دارای پرواته تولید انفرادی وکارگاهی فروشگاه صنایع دستی هستند می توانند جهت اخذ تسهیلات به سامانه کارا مراجعه کرده و ثبت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ با توجه به پیگیری های اخیر در خصوص تسهیلات دولت به صنعتگران در دوران بحران کرونا و خسارت های ناشی از آن، ماشا الله خنجی رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی شهرستان بستک در گفت و گو با هرمز اظهار کرد: تمام صنعتگران که دارای پروانه تولید انفرادی وکارگاهی فروشگاه صنایع دستی هستند می توانند جهت اخذ تسهیلات به سامانه کارا مراجعه کرده و ثبت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی شهرستان بستک افزود: فقط صنتعگرانی که کارت صنتعگری آنها تا پایان سال ۹۷ اعتبار داشته است می توانند در این سامانه ثبت کنند.

,


خنجی با تاکید براینکه مهلت ثبت نام تا جمعه می باشد ادامه داد: مبلغ وام ۱۲ میلیون تومان است با سود ۱۲ درصد وباز پرداخت آن دوساله وسه ماه تنفس دارد.

,
,


وی اضافه کرد: افرادی که موفق به ثبت نام در سامانه کارا و وام کرونا شده اند، نام ونام خانوادگی، کد ملی وشماره پیگیری خود را جهت تایید توسط دستگاه مربوطه از طریق واستاپ شماره ۰۹۱۷۳۶۴۰۴۹۱ ارسال کنند.

,
,


خنجی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشکل وارد کردن کد بیمه کارگاه در سامانه حل نشده است در قسمت اعتراض، یک تبکت ارسال کرده و ثبت نام را انجام دهید، زمانیکه این مشکل در سامانه حل شود اعتراض ها بررسی و ثبت نام تایید خواهد شد.

,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه