اخبار داغ

دوچرخه سوار کرجی:

عاشق مرام و منش شهید حاج قاسم هستم / مملکتی که فرهنگ شهادت نداشته باشد نابود می شود

عاشق مرام و منش شهید حاج قاسم هستم / مملکتی که فرهنگ شهادت نداشته باشد نابود می شود
مهدی طاهری گفت: من عاشق حاج قاسم، مرام و منش او هستم امثال او و شهدای دیگر از ناموس و شرف ما دفاع کردند از این رو شهدا در نزد ما عزیز هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ دوچرخه سوار کرجی، مهدی طاهری که به نیت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مسیر کرج تا گلزار شهدای کرمان را در ۱۳ روز رکاب زده است، صبح امروز وارد گلزار شهدای کرمان شد، مهدی طاهری متولد ۱۳۶۱ است، او زمان حرکت خود از کرج به سمت گلزار شهدای کرمان را در ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه بامداد زمان شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انتخاب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سحرگاه ۲۳ خردادماه از مزار شهدای گمنام کوه نور واقع در عظیمیه کرج به نیت زیارت قبر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی حرکت کردم.

,

این دوچرخه سوار کرجی ادامه داد: هزار و ۴۰۰ کیلومتر را به تنهایی در مدت ۱۳ روز رکاب زدم و در این مدت ۹ کیلو وزن کم کردم.

,

طاهری به نیت انجام این اقدامش اشاره کرد و توضیح داد: من عاشق سردار، مرام و منش او هستم امثال او و شهدای دیگر از ناموس و شرف ما دفاع کردند از این رو شهدا در نزد ما عزیز هستند.

,

این دوچرخه سوار کرجی توضح داد: انسان ها دو گونه زندگی دارند یکی از اساس تکلیف و دیگری بر مبنای نفس است اما سردار شخصیت بزرگی داشت و با این که مقام و شخصیت بالایی در کشور داشت بر اساس تکلیفش زندگی کرد و بر اساس تکلیفش شهید شد.

,

وی تاکید کرد:امیدوراریم که همه مسئولان و ما نیز بر اساس تکلیفمان عمل کنیم که قطعا عزت انسان ها به دست خداوند و سید الشهدا است و هر که به دنبال عزت در دست خلق خدا و یا قدرت های دیگر برود خداوند او را ذلیل می کند، عزت در دستان سید الشهدا است و او نیز راه ما را مشخص کرده است.

,

طاهری از احساس خود در کنار گلزار شهدای کرمان گفت: حس من قابل بیان نیست اما احساس می کنم که حتی یک قدم هم راه نرفته ام ، حال بسیار خوبی دارم و دقیقا حس و حال پیاده روی اربعین در راه نجف تا کربلا و ستون های آخر که به مقصد می رسیم را اکنون احساس می کنم.

,

این دوچرخه سوار کرجی عنوان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند که زنده نگه داشتن شهدا کمتر از شهادت نیست،این کلام برای من ارزشمند است، فرهنگ شهادت به معنای ایثار است و در مملکتی که ایثار نباشد مملکت از هم می پاشد و ثروتمندان فقرا را می درند ولی فرهنگ شهادت به معنای ایثار است چرا که شهید از همه چی از جمله جوانی خود، همسر و فرزندش می گذرد از این رو باید فرهنگ شهادت و شهید زنده نگه داشته شود چرا که در غیر اینصورت جامعه نابود می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه