اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان عنوان کرد؛

حمایت قاطع دستگاه قضایی آذربایجان غربی از واحدهای تولیدی

حمایت قاطع دستگاه قضایی آذربایجان غربی از واحدهای تولیدی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حمایت قاطع دستگاه قضایی استان از واحدهای تولیدی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، علی اکبر گروسی صبح امروز به همراه دادستان عمومی و انقلاب ارومیه و معاون برنامه ریزی دادگستری استان از یک واحد تولیدی موفق در ارومیه بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، در این بازدید گفت: حسب تصمیم و سیاست اعلامی قوه قضائیه این بازدید صورت گرفت و در واقع هدف از این بازدید اعلام حمایت دستگاه قضایی کشور از رونق تولید و هکذا کمک به تحقق شعار جهش تولید می باشد.

,

وی، ادامه داد: واحدهای تولیدی موفق نه تنها باید با قدرت و همت بالا به کار خود ادامه دهند باید در فکر جهش تولید هم باشند چرا که اتفاق افتادن جهش تولید به معنی شکوفایی اقتصاد داخلی و اتکاء به تولید داخل و راهکاری مهم و اساسی در رفع وابستگی به اقتصاد بیرونی و مقابله با تحریم های ظالمانه غرب است.

,

رئیس ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی، بیان داشت: چنانچه این گونه واحدهای تولیدی موفق بتوانند ضمن ادامه کار معمولی خود به توسعه و افزایش روند روبه رشد خود در تولید و کسب و کار و خصوصاً جذب نیروی کار عمل کنند کمک شایانی به اقتصاد استان و نیز رفع معضل بیکاری نموده اند، بدین منظور دستگاه قضایی استان حمایت قاطع خود را از این واحدهای تولیدی اعلام و خود را برای رفع هر گونه مشکل نارسایی در همه واحدهای تولیدی می کند.

,

وی، از صاحبان تولید و کارگاهها و بنگاههای اقتصادی خرد و کلان استان خواست دستگاه قضایی را در کنار خود ببینند و از مدد از خداوند سبحان برای تحقق شعار جهش تولید با تمام وجود پای کار بیایند و مسئولین اجرایی و قضایی استان هم از ایشان حمایت لازم را بنمایند.

,

گروسی، در پایان این بازدید از مالکان واحد تولیدی مورد بازدید، به علت تلاشهای ارزشمندشان برای روزی رساندن به بیش از ۳۳۰ نفر کارگر و تولید مطلوب محصولات آنها تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه