اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

مکتب شهید حاج قاسم مکتبی عملیاتی است

مکتب شهید حاج قاسم مکتبی عملیاتی است
سردار حسین معروفی گفت: سپاه پاسداران فدای ملت، انقلاب و ولایت می شود و فتنه و ضد انقلاب خط قرمز ما هستند و اینکه چه کسی به چه فردی رأی داده است خط قرمز ما نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با تأکید بر اینکه انسجام جبهه انقلابی را در مجلس شورای اسلامی شاهد هستیم، گفت: دشمنان حرف‌های زیادی می‌زدند که مجلس شورای اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند تا رئیس مجلس با رای کم نمایندگان انتخاب شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اقدامات اخیر مجلس شورای اسلامی دشمن شکن است، تصریح کرد: اولویت کشور اقتصاد و معیشت است که البته انسجام و فرهنگ نباید فراموش شود؛ همچنین فلسفه مجمع یک صدا و یک فکر شدن است.

,

این مقام مسئول بیان کرد: رمز موفقیت در این است که راهبردی کار کنیم و نمی شود منافع ملی را رها کرد و منطقه ای کار کنیم؛ چرا که منطقه ای فعالیت کردن تبعات سنگینی دارد.

,

سردار معروفی با تأکید بر اینکه سپاه، سپاه انقلاب است؛ سپاه، سپاه اصولگرا و اصلاح طلب نیست، عنوان کرد: سپاه پاسداران فدای ملت، انقلاب و ولایت می شود و فتنه و ضد انقلاب خط قرمز ما هستند و اینکه چه کسی به چه فردی رأی داده است خط قرمز ما نیست.

,

وی با اشاره به اینکه مردم خط قرمز ما هستند و هر جا که نیاز باشد برای مردم خدمت خواهیم کرد، ابراز کرد: سپاه پاسداران آتش به اختیار است و از کسی اجازه نمی گیرد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری سپاه سنگر مستحکم انقلاب است، اظهار کرد:سپاه یعنی جان پناه مردم است و ما در تمامیت ارضی، ولایت، نظام و .. سد بلا می شویم و ما نمی توانیم کوچک باشیم.

,

این مقام مسئول ضمن خطاب دادن نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ما به شما نگاه ارزشی است و شما مورد اعتماد نجیب ترین مردمان تاریخ هستید و حضور 25 میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی بیانگر این بود که مردم ما به ایشان علاقمند هستند.

,

سردار معروفی با بیان اینکه نگاه ما در سپاه، سیاسی، مذهبی و قومی نیست و مسئولیت ما مراقبت از انقلاب است، ابراز کرد: امروز باید سفره مردم را دریابیم چرا که کشاورزان جنوب استان کرمان مشکلات زیادی دارند و سپاه در حمایت از آنها پیاز کشاورزان را خریداری کرد.

,

وی با تدکید بر اینکه به هیچ نماینده‌ای در رابطه با یک فرد تماس نخواهم گرفت که مشکل فلان فرد را حل کند اما در حوزه جمعی و منافع استان و منافع ملی با نمایندگان ارتباط می‌گیریم و از ظرفیت آنها استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: مکتب شهید حاج قاسم را مقام معظم رهبری تکلیف کردند و همان گونه که شاهد بودیم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر طبق میل و نظر ولی فقیه خود کارها را انجام می داد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: قله مکتب حاج قاسم باید از کرمان جاری و ساری شود و اینکه کرمان جهانی شده، حکمت است؛ همچنین ما اجازه نمی دهیم که شهید حاج قاسم در خاطره ها خلاصه شود و در گذشته عملیات‌های دفاع مقدس و دفاع حرم بماند؛ چرا که مکتب شهید حاج قاسم یک مکتب عملیاتی است و حاج قاسم مکتب عاشورا و مکتب اهل‌بیت(ع) را عملیاتی کرد.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه مکتب حاج قاسم مصونیت است، عنوان کرد: بیت الزهرا (س) ایشان را به محل روایتگری تبدیل کردیم و در این راستا 50 روایتگر ا اموزش خواهیم داد و همچنین موزه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در کرمان خواهیم ساخت که در این زمینه قرارگاه خاتم الانبیاء اعلام آمادگی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه