اخبار داغ

انتقاد شدید آیت‌الله نوری‌همدانی از مسئولان؛ جلوی گرانی‌ها را بگیرید

انتقاد شدید آیت‌الله نوری‌همدانی از مسئولان؛ جلوی گرانی‌ها را بگیرید
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مشکلات جامعه گفت: مردم از نظر معیشت و اقتصاد دچار مشکل هستند و مسئولان باید با نظارت جلوی این گرانی را بگیرند و امروز ضعف نظارت بر بازار یکی از عوامل گرانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله نوری همدانی در دیدار سردار سید محمود میرفیضی فرمانده  انتظامی استان قم که در دفتر معظم‌له برگزار شد، با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه اظهار داشت: همه مردم به امنیت احتیاج دارند و باید در جامعه امنیت لازم برقرار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی برقراری عدالت را مورد توجه قرار داد و افزود: مسئولان باید نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند، همه مردم خواهان برقراری عدالت هستند و برابری و عدالت نظام را بیمه می‌کند.

,

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: کار نیروی انتظامی برقراری امنیت است و کنار این موضوع باید در رعایت عدالت و حقوق مردم نیز سرلوحه باشد، نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و حفظ آرامش مردم تلاش می‌کند و این زحمات قابل تقدیر است.

,

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با ذکر حدیثی از امام صادق(ع) عنوان کرد: مسئولان باید در زمینه امنیت، عدالت و ارزانی و نعمت احساس وظیفه کنند، راضی نگه‌داشتن مردم یکی از وظایف مهم مسئولان است.

,

آیت الله نوری همدانی با یادآوری مشکلات جامعه اضافه کرد: مردم از نظر معیشت و اقتصاد دچار مشکل هستند و مسئولان باید با نظارت جلوی این گرانی را بگیرند و امروز ضعف نظارت بر بازار یکی از عوامل گرانی است.

,

وی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در منطقه بیان کرد: ایران امروز در برابر دنیا قرار گرفته است به‌طوری که آمریکا، صهیونیسم و کشورهای وابسته آن‌ها شبانه‌روز در حال توطئه‌افکنی علیه نظام هستند.

,

مرجع تقلید شیعیان با توجه به ایام میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت خاطرنشان کرد: خدمت به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) توفیق بزرگی است و شکی نداریم بالاترین عبادت خدمت به مردم است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه