اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

کنگره شهدای جهادگر برگزار می‌شود/ فعالیت حدود ۱۳هزار گروه جهادی در کشور

کنگره شهدای جهادگر برگزار می‌شود/ فعالیت حدود ۱۳هزار گروه جهادی در کشور
محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ما برای شناساندن شهدا به مردم، مسئولین و با هدف پاسداشت شهدا و تکریم از خانواده آنها کنگره شهدای جهادی را در مردادماه امسال برگزار خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ محمد زهرایی ظهر امروز(پنج شنبه) در منزل شهید جهادگر رسول عالم باقری ضمن دیدار از خانواده این شهید بزرگوار از تلاش‌های گروه‌های جهادی در محرومیت زدایی مناطق محروم استان قزوین قدردانی و اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی فعالیت خود را با ۴۰ گروه جهادی خودجوش در مناطق محروم شروع کرد و طی ۲۰ ساله گذشته به ۱۲هزار و ۸۰۰ گروه فعال جهادی رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: ساماندهی و تخصصی شدن گروه‌های جهادی و گسترش گفتمان آن در اقشار مختلف جامعه از برنامه‌های اصلی این نهاد است.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ابراز کرد: متاسفانه نظام اداری کم تحرک کشور نتوانسته حتی عنوان شهید را برای جهادگران جوان آسمانی در اردوهای جهادی اطلاق کند. اگرچه که درجه این بزرگواران در پیشگاه خداوند منان بسیار متعالی است.

,

وی اذعان کرد: شهدای جهادگر نشان دادند که اخلاص، دلدادگی، وارستگی و وابستگی، اینها لفظ نیست، این شاخصه‌ها مرام و سیره جهادی‌های مخلص است.

,

زهرایی گروه‌های جهادی را نبض تپنده انقلاب در جنگ اقتصادی دانست و گفت: جهادگران مسیر رزمندگان دفاع مقدس را دنبال می‌کنند فقط میدان جنگ عوض شده است. امروز اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم محروم جایگزین حضور در میدان‌های نبرد 8 سال دفاع مقدس شده است.

,

, ,

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: همانطور که رزمندگان و دلاورمردان کشورمان در دوران دفاع مقدس با نثار جان خود از کیان انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند، امروز گروه‌های جهادی با دفاع نرم افزاری در مقابله با فقرو محرومیت زدایی و اعزام به مناطق محروم روستایی حماسه ای دیگر را در جنگ نرم اقتصادی رقم می‌زنند.

,

این مقام مسئول بیان کرد: از دیگر برکات حرکت‌های جهادی به فرموده رهبرمعظم انقلاب فرمانده پروری و مدیر پروری برای نظام اسلامی است.

,

زهرایی با اشاره به اینکه امثال شهید رسول عالم باقری برای کمک به محرومان جامعه به لقاءالله پیوستند، عنوان کرد: در سال‌های گذشته بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی در اقصی نقاط دور افتاده ایران اسلامی ۳۵ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ما برای شناساندن شهدا به مردم، مسئولین و با هدف پاسداشت شهدا و تکریم از خانواده آنها کنگره شهدای جهادی را در مردادماه امسال برگزار خواهیم کرد.

,

گفتنی است؛ شهید رسول عالم باقری سال۹۶ در جریان ماموریت جهادی خود در مناطق محروم استان، در حین انجام وظیفه دعوت حق را لبیک گفت.

,

همچنین در این دیدار خانواده شهید جهادگر به بیان خاطرات و ابعاد شخصیتی این شهید پرداختند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه