اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

دست کادر درمانی را می بوسیم اما در مورد مدیریت کرونا اعتراض داریم

دست کادر درمانی را می بوسیم اما در مورد مدیریت کرونا اعتراض داریم
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دست کادر درمانی، جهادگران مردمی در زمینه مقابله با کرونا و غربالگری را می بوسیم و از همه تشکر می کنیم که این ها حماسه بزرگ را آفریدند اما در مورد مدیریت کرونا اعتراض داریم و مدیریت و استراتژی مقابله با کرونا را صحیح نمی دانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسین میرزایی پیش از ظهر امروز در سلسه نشست های علمی با موضوع پیامدهای ناشی در بسیج دانشجویی اظهار کرد: حادثه کرونا محدود به یک فرد و محله و کشور قاره نمی شود و تمام کشورهای دنیا را درگیر کرد و هنوز هم تمام نشده است و پیش بینی ها حاکی از حضور این ویروستا  رسیدن به واکسن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: چینی ها در ابتدا امریکایی ها را مقصر و متهم به وجود آوردن کرونا کردند و بعد از آن هم امریکایی ها چینی ها را متهم کردند؛ از هر دو نگاه، هر چند کار پلیدی است اما برای به وجود آورندگان این منافعی دارند.
,
 
,
حجت الاسلام میرزایی با اشاره به به متهم کردن امریکا در شیوع کرونا بیان کرد: ضعیف شدن اقتصاد و کاهش ارزش دلار امریکا  از جمله دلایلی است می تواند امریکا را به تولید و شیوع کرونا متهم کرد، هر انس طلا در دهه 70 میلادی 35 دلار ارزش گذاری می شده است امروز هر انس یک هزار و 700 خورده ای دلار است.
,
 
,
وی تصریح کرد: ویروس کرونا به دلیل سرعت فراگیری و سیاست قرطینه کردن، توان ایجاد رکود شدید اقتصادی را دارد.
,
 
,
دست کادر درمانی را می بوسیم اما در مورد مدیریت کرونا اعتراض داریم
, دست کادر درمانی را می بوسیم اما در مورد مدیریت کرونا اعتراض داریم,
 
,
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به فعالیت مقابله با کرونا ایران خاطر نشان کرد: دست کادر درمانی، جهادگران مردمی در زمینه مقابله با کرونا و غربالگری را می بوسیم و از همه تشکر می کنیم که این ها حماسه بزرگ را آفریدند اما در مورد مدیریت کرونا اعتراض داریم و مدیریت و استراتژی مقابله با کرونا را صحیح نمی دانیم.
,
 
,
وی اضافه کرد: پیامد های در زمینه کرونا تا امروز دیدم و پیامدای بدتری در آینده خواهیم دید.
,
 
,
حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه اگر بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی دستورات دینی را عمل کنیم، بهتر است، تصریح کرد: مردم از تبعیض بدشان می آید، از سیاست یک بام و دو هوا ناراضی هستند؛ اگر چیزی درست و برای همه درست باید باشد و اگر چیزی غلط است باید برای همه قسمت ها غلط و اشتباه باشد.
,
 
,
وی با بیان اینکه برخی ها قبل از کرونا کشورهای غربی و امریکا را برجسته و بزک می کردند، اظهار کرد: زمانی ملت ایران را به دلیل واهی و سبک زندگی غربی را تحقیر می کردند؛ یکی از برکات بیماری کرونا این بود که در شرایط مشابه عملکرد ملت ایران با اروپایی ها تفاوت تربیت و سبک زندگی را دیدیم.
,
 
,
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردمی که به لحاظ مشکلات معیشتی در تنگنا بودند در زمان شیوع کرونا به یاری و  کمک هم آمدند و نگذاشتند که کرونا تاثیر زیادی بر معیشتشان بگذارد؛ اما غربی ها به محض بازگشایی ها مغازه به هم دیگر رحم نمی کردند و حتی کار به دعوا و کتک کاری می رسید.
,
 
,
برتری سبک زندگی مردم ایران در کرونا
, برتری سبک زندگی مردم ایران در کرونا,
 
,
وی ادامه داد: کرونا و کمک های مؤمنانه برتری سبک زندگی مردم ایران را مشخص کرد.
,
 
,
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با توضیح اینکه امریکایی ها در خصوص کرونا بدترین وضعیت را در جهان دارد، اضافه کرد: ایران در این تهدید با ابتکار عمل رهبر انقلاب توانستیم تا اندازه ای این تهدید به فرصت تبدیل کنیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه ما به مدیریت کرونا اعتراض داریم، تصریح کرد: قرنطینه کردن در زمان تعطیلات نوروز خیلی بهتر از قرطینه کردن بعد از تعطیلات بود و که برخی مشکلات ایجاده شده به این دلیل است؛ قبل از آغاز تعطیلات نوروزی نامه ای به رئیس جمهوری نوشتیم و در مورد مباحث محدودیت ها پیشنهاداتی داشتیم.
,
 
,
نماینده اصفهان در مجلس بیان کرد: تصمیم در مورد کرونا از یک کمیسیون بر نمی آید و با توجه به اینکه کرونا ابعداد مختلفی دارد، باید کمیسیون های دیگر در این زمینه تصمیم گیری کننند؛ احتیاج به مرکز تصمیم گیری وسیع تر داریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه