اخبار داغ

تلفات ویروس کرونا در قاره آمریکا به ۲۲۶ هزار نفر رسید

تلفات ویروس کرونا در قاره آمریکا به ۲۲۶ هزار نفر رسید
مدیر منطقه آمریکای سازمان بهداشت جهانی نسبت به افزایش چشمگیر موارد ابتلا و فوت بر اثر ویروس کرونا در بین کشورهای منطقه هشدار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، کاریسا اتین مدیر منطقه آمریکای سازمان بهداشت جهانی در اظهاراتی تاکید کرد: حدود نیمی از موارد ابتلا به ویروس کرونا در جهان را می توان در بین کشورهای قاره آمریکا پیدا کرد و تعداد افراد مبتلا همچنان رو به افزایش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این گزارش وی روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری کوتاه در واشنگتن، افزود: تا 23 ژوئن بیش از 4.5 میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا و 226 هزار مورد فوت در قاره آمریکا گزارش شده است.

,

به تنهایی در آمریکای لاتین و کارائیب تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا سه برابر شده و از 690 هزار در یک ماه قبل مورد به 2 میلیون مورد افزایش یافته است.

,

گسترش ویروس کرونا در آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی بسیار چشمگیر بوده است به طوری که تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در برزیل به بیش از یک میلیون نفر رسیده است. آمریکا و برزیل اکنون تنها کشورهای جهان هستند که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آنها 7 رقمی شده است.

,

برزیل که بدترین کشور آسیب دیده در آمریکای لاتین است، تعداد موارد آزمایش ویروس کرونا را افزایش داده ولی این اقدامات تاکنون کافی نبوده است.

,

انتهای پیام /ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه