اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان خبر داد:

تشکیل 3 پرونده احتکار خودرو و 1 پرونده احتکار لوازم خانگی در استان سمنان

تشکیل 3 پرونده احتکار خودرو و 1 پرونده احتکار لوازم خانگی در استان سمنان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گرانفروشی را در صدر تخلفات ثبت شده عنوان کرد و گفت: تقلب در کسب، امتناع از تحویل خودرو توسط شرکت‌های خودرویی و عدم پایبندی به قرارداد از دیگر عناوین پرونده های تشکیل شده در سال گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: در سال گذشته 8240 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان سمنان تشکیل شد که 8181 پرونده منتج به صدور حکم و مختومه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

محمدی گرانفروشی را در صدر تخلفات ثبت شده عنوان کرد و گفت: تقلب در کسب، امتناع از تحویل خودرو توسط شرکت‌های خودرویی و عدم پایبندی به قرارداد از دیگر عناوین پرونده های تشکیل شده در سال گذشته است.

,

وی با اشاره به اعزام 525 اکیپ گشت تعزیرات حکومتی در سال 98 گفت: طی این گشت ها 2107 مورد بازرسی صورت گرفت و 674 مورد تخلف گزارش و ثبت شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای اسفند 98 سه مرحله طرح نظارتی اجرا شد ابراز کرد: سه موضوع احتکار خودرو، لوازم خانگی و حوزه سلامت در این طرح مورد توجه قرار گرفت.

,

محمدی در ادامه گفت: در موضوع احتکار خودرو 3 پرونده به ارزش 14 میلیارد و پانصد میلیون ریال و یک پرونده در بخش لوازم خانگی به ارزش 16میلیارد ریال تشکیل شد.

,

وی تاکید کرد: میانگین رسیدگی به پرونده‌های تخلف در زمینه کالا و خدمات ۹ روز است و در این مدت با تلاش کارشناسان پرونده منتج به نتیجه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه