اخبار داغ

در دیدار مسئولین قضایی با امام جمعه دهدشت مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه دهدشت از مسئولان و بی قانونی در بازار /درخواست از مدعی العموم برای ورود جدی به بی سامانی در بازار

انتقاد امام جمعه دهدشت  از مسئولان و بی قانونی در بازار /درخواست از مدعی العموم برای ورود جدی به بی سامانی در بازار
امام جمعه دهدشت گفت: با وجود ادعای مسئولان و متولیان نظارتی اما هیچ قاعده و قانونی در بازار دهدشت وجود ندارد و برخی اصناف تافته جدابافته‌ای شده‌اند و هر طور دوست دارند کاسبی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس صبح امروز مسئولین قضایی شهرستان کهگیلویه به مناسبت هفته قوه قضائیه با امام جمعه شهر دهدشت دیدار و گفت و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این دیدارحجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت گفت: دستگاه قضا مامن و پناهگاه مستضعفان است و این روزها امیدآفرین برای نظام و خار چشم دشمنان است.

,

وحدانی فر گفت: قوه قضائیه در یک سال اخیر برای نظام آبروداری کرد و در همه تلاطم‌ها و نافرجامی‌هایی که در گذشته ایجاد شده بود سنگ تمام گذاشت و مردم را امیدوار می‌کند. نگاه رئیس قوه حبس و دستگیری نیست بلکه عملا سبک زندگی اسلامی و عدالت علوی را دنبال می‌کند.

,

وی با اشاره به اینکه توقع از قوه قضائیه اجرای عدالت است، افزود: چون هر شخصی از منظر خود تعریفی دارد اجرای آن دشوار می‌شود. عدالت یک شاخصه در حکومت اسلامی است چون هر مسئول به زعم خود تعبیر دارد کار سخت می شود. ورود جدی برای تحقق شعار سال و تأمین امنیت اقتصادی جامعه مهم است.

,

وی برخورد جدی با زمین‌خواری را از دیگر انتظارات رهبری برشمرد و تصریح کرد: در این قضیه اینکه چه کسی زمین داده و مجوز صادر کرده مهم است و باید برخورد شود.

,

امام جمعه دهدشت وضعیت شهرستان را متذکر شد و با بیان اینکه برخی واقعا به بهانه کرونا همه مسایل را رها کرده‌اند و رسیدگی نمی‌کنند، گفت: مسؤولان می‌گویند تا دو سال آینده باید با کرونا زندگی کرد و قرار نیست همه چیز تعطیل شده و به حال خود رها شود.

,

وحدانی‌فر خواستار ورود مدعی‌العموم به نظارت بر بازار شد و گفت: با وجود ادعای مسئولان و متولیان نظارتی اما هیچ قاعده و قانونی در بازار دهدشت وجود ندارد و برخی اصناف تافته جدابافته‌ای شده‌اند و هر طور دوست دارند کاسبی می‌کنند.

,

وی همچنین ورودی‌های دهدشت را یادآور شد و گفت: وضعیت نامطلوب مبادی ورودی شهر را به شهر ارواح تبدیل کرده است. تنظیف سطح شهر و جداول هدایت آبهای سطحی مناسب نیست در دهدشت یک خیابان نظافت شده مشاهده نمی‌شود این چه وضع بهداشت در این شهر است؟

,

وحدانی ‌فر گفت: قیمت‌های سرسام‌آور و اجاره مسکن داد مردم را درآورده و آنها را در تنگنا قرار داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه