اخبار داغ

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی:

درمانگاه تأمین اجتماعی اردکان توسعه یابد

درمانگاه تأمین اجتماعی اردکان توسعه یابد
دشتی اردکانی گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی اردکان توسعه یابد و نباید شاهد تمرکز امکانات درمانی و تأمین اجتماعی صرفاً در مرکز استان باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدرضا دشتی اردکانی ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی استان یزد گفت: هرساله شاهد افزایش جمعیت بیمه‌شدگان در شهرستان اردکان هستیم و این میزان تقریباً به دو برابر رسیده است. فلذا باید عنایت و توجه ویژه‌ای در این زمینه انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای درمانگاه تأمین اجتماعی اردکان گرچه زحماتی کشیده شده است ولی مطلوب نیست و نباید شاهد تمرکز امکانات درمانی و تأمین اجتماعی صرفاً در مرکز استان باشیم.

,

وی بابیان اینکه شهرهای اردکان و میبد درمجموع دارای ۱۵۰ هزار بیمه‌شده هستند افزود: با توجه به جمعیت کارگری، یک بیمارستان با تمام تجهیزات باید داشته باشیم که در حال حاضر این‌گونه نیست.

,

دشتی اردکانی با اشاره به اینکه بیمارستان اردکان به نسبت جمعیت، گنجایش و ظرفیت ندارد خاطرنشان کرد: باید درمانگاه تأمین اجتماعی توسعه یابد و امکانات مطلوبی در اختیار کادر درمان این درمانگاه قرار گیرد.

,

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید جلسات ما دارای خروجی مناسب باشد به‌گونه‌ای که مردم نیز نتایج را احساس کنند.

,

وی در پایان بابیان اینکه مجلس یازدهم به دنبال بهبود وضعیت معیشت کارگران زحمتکش است، گفت: اگر مسائل مرتبط با مشاغل سخت و... در قانون دیده نشده است به نمایندگان مجلس منعکس کنید تا اصلاح شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه